استاندار البرز گفت: توافقات لازم سازمان همیاری شهرداری‌ها برای ورود تاکسی‌ها و اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی استان انجام شده است.
کد خبر: ۱۳۹۰۸۰۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ مجتبی عبداللهی گفت: بنا بر توافق با سازمان همیاری شهرداری ها، اتوبوس ها و تاکسی های جدید به مرور وارد ناوگان حمل و نقل عمومی البرز می شود.

او می گوید: سردی هوا، ایستایی و وارونگی دما، مانع از گردش هوا می شود و تنها وزش باد و بارندگی می تواند آلودگی را جا به جا کند.

استاندار البرز گفت: برای کنترل شرایط آلودگی هوا مجبور به اعمال محدودیت هایی از جمله تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و... شدیم و اگر شرایط آلودگی بدتر شود باید ادارت را هم تعطیل کنیم.

او درخصوص فعالیت معادن در روزهای آلودگی هوا، می گوید: اداره کل حفاظت محیط زیست ما اشراف کاملی درخصوص کنترل و نظارت بر معادن دارد و اطلاعاتی درخصوص فعالیت معادن در این روزها به دست ما نرسیده است.

عبداللهی گفت: استان البرز از نظر بارترافیکی شرایط ویژه ای دارد مثلا بیست و پنج درصد از بار ترافیکی کشور در مسیر کرج به قزوین قرار دارد و امسال اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چندین برابر بیشتر شده است و رقم بسیار خوبی را نسبت به سنوات گذشته دریافت کرده ایم تا راه های درون شهری و برون شهری ساماندهی شود.

او می گوید: چهار هزار و دویست میلیون تومان اعتبار برای پایان طرح آزادراه شهید سلیمانی کرج نیاز است.

استاندار البرز گفت: مطالعات درخصوص دو طبقه ای شدن آزادراه کرج-قزوین یا ایجاد مسیر زیرگذری در آن، درحال انجام است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها