مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفای مقدس ایلام:

۷ یادمان دفاع مقدس در ایلام ثبت ملی شده است

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام خبر داد:

مهران میزبان شهدای جاویدالاثر دوران دفاع مقدس

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام از برگزاری مراسم استقبال و تشییع شهدای جاویدالاثر دوران دفاع مقدس در روز پنجشنبه ۲۴ آذر ساعت ۹ صبح در پایانه مرزی و پس از آن در سطح شهر مهران خبر داد
کد خبر: ۱۳۹۰۷۳۲

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی در جلسه استانی هماهنگی استقبال و تشیع شهدای گمنام گفت: آیین استقبال از ۵۵ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای گرانقدر همزمان با سراسر کشور ششم دی ماه سال‌جاری و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر ایلام برگزار خواهد شد.


فرمانده سپاه استان ایلام ادامه داد: پیکرهای پاک و مطهر این شهیدان از مناطق جبهه میانی همچون مندلی ، سومار ، زرباطیه ، قلاویزان و بدره تفحص شده و در ایام فاطمیه آیین های معنوی با حضور این پیکرها در جمع هیات های مذهبی ، دانش آموزان و دانشجویان و آحاد مردم برگزار می شود.


سردار شاکرمی افزود: طبق هماهنگی های به عمل آمده با کمیته مرکزی تفحص شهدا ، تعداد پنج شهید گمنام برای تدفین در مناطق مختلف استان ایلام در نظر گرفته شده است که در سالروز شهادت زهرا (س) به عنوان شهید گمنام تشییع و تدفین این شهدا با حضور مردم شهیدپرور و ولایتمدار ایلام انجام می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها