کشف ۳۲۳ قلم انواع کالای قاچاق در لرستان
فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف ۳۲۳ قلم انواع کالای قاچاق در لرستان

خرم‌آباد- جام جم آنلاین- فرمانده انتظامی لرستان از کشف بیش از ۱۴۶ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس لرستان و اصفهان خبر داد
کد خبر: ۱۳۹۰۴۱۴

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، سردار یحیی الهی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و اصفهان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.
وی، افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان‌های کشور است.
فرمانده انتظامی لرستان، بیان داشت: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی‌های لازم با پلیس اصفهان برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچی و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.
سردار الهی، گفت: سرانجام تیمی مشترک از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و اصفهان پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل مربوطه اعزام و موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن ۱۴۶ کیلو و ۷۸۵ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.
وی با اشاره به دستگیری یک سودا گر مرگ در این رابطه، عنوان کرد: مبارزه بی امان و جدی با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها