گروه ۷ از وارد کردن اتهامات بی‌پایه و دروغین علیه ایران فاصله بگیرد
واکنش ایران به بیانیه مداخله‌ جویانه گروه هفت:

گروه ۷ از وارد کردن اتهامات بی‌پایه و دروغین علیه ایران فاصله بگیرد

واکنش ایران به اظهارات مداخله جویانه اروپایی‌ها:

حمله مسلحانه و تخریبگری قابل تحمل نیست

وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اظهارات مداخله جویانه برخی کشورها و مقامات اروپایی اعلام کرد حمله مسلحانه و تخریبگری قابل تحمل نیست، حتی برای آن دسته از رژیم‌های غربی که فرصتی یافته‌اند تا ریاکارانه برای ایران خطابه بخوانند.
کد خبر: ۱۳۸۹۹۵۵

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، امشب (پنجشنبه) ۱۷ آذر ماه، و در پاسخ به توئیت های مداخله جویانه برخی کشورها و مقامات اروپایی در پی اجرای حکم اعدام یکی از اغتشاشگران (محسن شکاری) در رشته توئیتی از این کشورها خواست از میزبانی و پشتیبانی و تشویق تروریست‌ها دست بردارند.

در صفحه توئیتر وزارت امور خارجه آمده است: «ایران در مقابله با اغتشاشات، نهایت خویشتنداری را به خرج داده و بر خلاف بسیاری از رژیم‌های غربی که حتی معترضان مسالمت‌جو‌ را نیز بدنام و با خشونت سرکوب می‌کنند، از روش‌های متناسب و استاندارد ضداغتشاش بهره گرفته است. همین امر برای روند قضایی نیز صادق است. اما امنیت عمومی، خط قرمز است.»

وزارت امور خارجه در این رشته توئیت می‌افزاید: «حمله مسلحانه و تخریبگری قابل تحمل نیست، حتی برای آن دسته از رژیم‌های غربی که فرصتی یافته‌اند تا ریاکارانه برای ایران خطابه بخوانند.»

در این رشته توئیت همچنین تأکید شده است: «غرب باید به جای نمایان کردن عدم صداقت خود، از میزبانی، پشتیبانی و تشویق تروریست‌ ها دست بردارد.»

حمله مسلحانه و تخریبگری قابل تحمل نیست

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها