وداع با آقای گل خوزستان و پرسپولیس

سرزن تاریخی فوتبال ایران درگذشت

جزئیات تماس شبانه گلر استقلال و مومنی

حسینی: دنبال حاشیه و داستان نیستم

پرونده جام‌جهانی برای ایران بسته شد، اما انگار حاشیه‌های بازی عجیب و غریب ایران و انگلیس همچنان ادامه دارد. به تازگی محمد مومنی عضو هیات‌مدیره استقلال با حمایت از علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیسی تیم‌ملی، علت گل‌های خورده حسینی را این طور بیان کرد: «بیرانوند، مسی تیم‌ملی ایران است و اگر مصدوم نمی‌شد، فاصله ایران و انگلیس ۶گل نبود. ضمن این‌که سیدحسین حسینی برای این دیدار آمادگی ذهنی نداشت.»
کد خبر: ۱۳۸۹۹۲۰
نویسنده سعید اکبری - گروه ورزش

این اظهارات مومنی با واکنش منفی هواداران استقلال در فضای مجازی مواجه شد. آن‌ها اعتقاد داشتند حسینی تنها مقصر دریافت گل‌ها نبوده و اگر هر گلر دیگری جای او در دروازه می‌ایستاد، شرایط همان بود. بعضی رسانه‌ها هم خبر دادند حسینی به شدت از اظهارات مومنی گلایه کرده و جنس حرف‌های او را «تخریبی» دانسته است.

تماس تلفنی مهم

حواشی اخیر باعث شد که سیدحسین حسینی و محمد مومنی سه‌شنبه به صورت تلفنی با هم گفتگو کنند. مومنی در ابتدای این تماس تلفنی به گلر شماره یک تیمش گفت: «می‌خواهند استقلال را تخریب کنند که این حرف‌ها را درست کرده‌اند. از من سوالی شد و جواب دادم. مگر قبل از جام‌جهانی در مصاحبه‌ای از شما محکم حمایت نکردم؟ خبرنگاری که خارج از کشور زندگی می‌کند، با جوسازی قصد ایجاد اختلاف دارد. در همان مصاحبه گفتم حسینی مقصر گل‌های دریافتی نبود و هرکس دیگری هم جای او بود، گل‌ها را می‌خورد.»
واکنش سیدحسین حسینی، اما جالب بود. او در جواب به مومنی گفت: «من اصلا در جریان صحبت‌های شما نبودم و خبر نداشتم. دنبال حاشیه و داستان نیستم و فقط کار خودم را می‌کنم. شرایط بازی با انگلیس خاص بود.» مومنی هم اضافه کرد: «در آن بازی کل تیم خوب بازی نکردند.»

دلجویی از حسینی

در همین حال حجت کریمی عضو هیات‌مدیره استقلال هم به حمایت از سیدحسین حسینی پرداخت تا به نوعی دل او را به دست آورده باشد. او دیروز در مصاحبه‌ای گفت: «بعضی جو را علیه تیم‌ملی خراب کرده بودند؛ بنابراین کل تیم مقابل انگلیس مشکل داشت و مقصر حسینی نبود». او در پاسخ به اظهارات مومنی اضافه کرد: «حسینی این ذهنیت را نداشت که می‌خواهد درون دروازه قرار بگیرد و به یکباره بعد از مصدومیت ناگهانی بیرانوند به او گفته شد در چارچوب قرار گیرد. فراموش نکنید که حسینی در بازی با ولز عملکرد خیلی خوبی داشت. توجه داشته باشید اگر توپ دقایق اول مقابل ولز را نمی‌گرفت آن نتیجه خوب هم رقم نمی‌خورد و سرنوشت مسابقه تغییر می‌کرد.»

ظاهرا علی فتح‌ا... زاده مدیرعامل باشگاه استقلال هم تمایل داشته هر چه زودتر این ماجرا جمع و جور شود و مشکلی برای دروازه‌بان شماره یک تیمش به وجود نیاید. حسینی بعد از دیدار با انگلیس شرایط سختی را تجربه کرد و خیلی از رسانه‌ها نوشتند بعید است کی‌روش مقابل ولز به او فرصت دهد. حسینی، اما در مسابقه دوم هم در ترکیب قرار گرفت و اتفاقا عملکرد خوبی هم داشت.

توصیه ساپینتو به ملی‌پوشان استقلال

استقلال تهران در بازگشت دوباره به لیگ‌برتر دیدار هیجان‌انگیزی خواهد داشت. آن‌ها ۲۹ آذر در شهرآورد بزرگ پایتخت مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند. قرمز‌ها با اختلاف دو امتیازی آبی‌ها در صدر جدول هستند و از نظر ساپینتو این مسابقه فرصت بزرگی است تا آن‌ها از پرسپولیس پیشی بگیرند. مربی پرتغالی که تجربه زیادی دارد و خود در جام‌جهانی بازی کرده، در بازگشت ملی‌پوشان استقلال از قطر در اردوی آبی‌ها به آن‌ها توصیه کرد: «تمام اتفاقات جام‌جهانی را فراموش کنید و تمرکزتان را روی استقلال بگذارید.»

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها