طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئيس سازمان تبليغات اسلامي، علی مرادخانی به سمت مدیر روابط عمومی این سازمان منصوب شد.
طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئيس سازمان تبليغات اسلامي، علی مرادخانی به سمت مدیر روابط عمومی این سازمان منصوب شد.
کد خبر: ۱۳۸۹۶۳۱

به گزارش جام جم آنلاین، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئيس سازمان تبليغات اسلامي، علی مرادخانی به سمت مدیر روابط عمومی این سازمان منصوب شد. ضرورت باز طراحی و به روزآوری ساختارها و استفاده همه جانبه از ظرفیت‌های ارتباطی و رسانه‌ای سازمان تبلیغات از مهمترین محورهای حکم رئیس سازمان تبلیغات برای مدیر روابط عمومی جدید این سازمان است.

متن حکم به این شرح است؛ برادر ارجمند، جناب آقای علی مرادخانی زید عزه اکنون در گام دوم از فصل نوین حرکت تحول‌گرایانه سازمان تبلیغات اسلامی و در راستای تحقق مأموریت‌های مشخص شده به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد مدیر کل محترم حوزه ریاست، جنابعالی را که از نعمت جوانی، سوابق، هنری ـ رسانه‌ای، توانمندی مدیریتی و تجارب ارزشمندی برخوردار هستید، به عنوان «رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی» منصوب می‌کنم. ضرورت باز طراحی و به‌روزآوری ساختار با توجه به نیازها، تحولات و اقدامات رسانه‌ای سال‌های اخیر و تعیین نسبت و دقیق آن با دیگر فعالیت‌های رسانه‌ای سازمان خصوصاً «سازمان رسانه‌ای سپهر» از مهمترین اقدامات پیش‌روی این عرصه می‌باشد. بازنگری و باز طراحی فرایند‌ها در حوزه روابط عمومی و چابک‌سازی و ارتقای نیروی انسانی جهت انعکاس خبری موثر فعالیت‌های متنوع سازمان در سطح ملی و استانی و توجه ویژه به احیای کارکردها و مأمویت‌های داخلی و ستادی حوزه روابط عمومی، استفاده همه جانبه از ظرفیت‌های ارتباطی و ابزاری اعم از رسانه‌های نوین و قدیم و خلاقیت‌های مبتکرانه در عرصه‌های مختلف خصوصاً در راستای تحقق مأموریت جهاد تبیین مورد انتظار می‌باشد. همچنین ضروری است در تمامی مراحل، ضمن هماهنگی کامل و تنظیم کلیه برنامه‌ها با حوزه ریاست سازمان، تمامی همکاران محترم در بخش‌های مختلف خصوصاً پرسنل روابط عمومی از ستادی و استانی، همراهی و همکاری لازم برای تحقق اهداف این حوزه را مبذول نمایند. گفتنی است علی مرادخانی سابقه مدیریت روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، باشگاه فیلم سوره، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و... را در کارنامه دارد و از مجریان رسانه ملی و فعالان رسانه‌ای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

 

روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها