معاون حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از آغاز و تشدید برخورد با رانندگان متخلف خودروهای دولتی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۹۴۴۵

ابوالفضل احمدزاده در گفت وگو با جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان اظهار داشت: طی مراحل متعدد موضوع برخورد با خودروهای متخلف دولتی و به اصطلاح پلاک قرمز در دستور کار این معاونت قرار گرفت که توفیقات خوبی نیز حاصل شد.

 

وی افزود: مجدداً و به خواست و مطالبه جدی شهروندان زاهدانی این طرح با قوت بیشتری اجرایی خواهد شد و علاوه بر انتقال خودروهای متخلف به پارکینگ، با مدیران دستگاه های مربوطه نیز برخوردهای قضایی مناسب شده و موضوع به صورت مکتوب به عالی ترین مقام آن دستگاه اطلاع رسانی می شود.

 

وی تاکید کرد: بر اساس گزارشات واصله مردمی، برخی از مدیران دستگاه های دولتی که خودروی خدمت به منظور امور اداری در اختیار آنها قرار داده شده است نسبت به جابجایی و سرویس دهی مدارس فرزندان و یا امور شخصی خانواده اقدام می کنند که خلاف قانون و مقررات بوده و نقض حقوق شهروندی و کرامت انسانی و اسلامی محسوب می شود که با خاطیان بدون مماشات برخورد می شود.

 

به گفته احمدزاده؛ طبق ماده 598 قانون مجازات اسلامی مبنی بر تعدیات مامورین دولتی نسبت به دولت با محوریت استفاده از اموال سپرده شده به آنها و دستور صریح ریاست قوه قضائیه در خصوص نظارت و پیگیری حقوق عامه، به منظور حفظ بیت المال و صیانت از حقوق عامه، این مهم به طور ویژه تحت رصد قرار می گیرد.

 

معاون حقوق عامه دادستانی مرکز استان خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان استان نیز درخواست می شود تا در صورت مشاهده تخلفاتی از این قبیل مراتب را به همراه مستندات لازم به معاونت حقوق عامه اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها