مرد جنایتکار که به دلیل اختلاف ملکی با همسرش وی را با شلیک گلوله به قتل رسانده و به یکی از شهر‌های استان مرکزی فرار کرده بود دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۸۹۲۴۸

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علی کرمی، رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل خانم ۳۳ ساله‌ای با شلیک گلوله در شهرستان سنقروکلیایی، مأموران کلانتری در محل حاضر شدند و پس از تشکیل پرونده آن را به پلیس آگاهی ارجاع دادند.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد مقتول به دلیل اختلافات شدید با همسرش از سوی وی به قتل رسیده و قاتل نیز فرار کرده است؛ بنابراین کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در مأمونیه استان مرکزی شده و پس از هماهنگی با همکاران خود راهی این شهرستان شدند.

مأموران پس از محاصره محل اختفای قاتل متواری و هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به کرمانشاه منتقل کردند.

کرمی با اشاره به اعتراف قاتل ۴۱ ساله گفت: این فرد در بازجویی‌ها انگیزه‌اش را از این جنایت اختلافات ملکی با همسرش عنوان کرد.

وی همچنین از معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی خبر داد و گفت: اسلحه مورد استفاده نیز توسط مأموران پلیس آگاهی کشف شد. این مقام انتظامی یادآوری کرد: متأسفانه حمل و نگهداری سلاح‌های غیرمجاز و پایین بودن سعه صدر و آستانه تحمل افراد گاهی اوقات منجر به بروز چنین حوادث تلخ و جبران ناپذیری می‌شود.

مراکز مشاوره پلیس در کلانتری‌ها و همچنین مرکز مشاوره معاونت فرهنگی اجتماعی انتظامی استان به صورت رایگان آماده ارائه مشاوره در همه زمینه‌ها بوده و افراد می‌توانند با مراجعه به آن‌ها قبل از اینکه دست به هر اقدام خطرناکی بزنند، از مشاوره‌های کاملاً علمی و تخصصی بهره‌مند شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها