رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کاهش ۴۰ درصدی وقوع سرقت در فرودگاه‌های کشور خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، هشت هزار و ۴۴۶ نفر دستگیر و مقدار یک تن و ۷۷۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۱۳۸۹۲۳۹

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر در تشریح اقدامات هشت ماهه پلیس فرودگاه با اشاره به اهمیت بالای خطوط هوایی در جابه جایی مسافر گفت: جابه جایی ایمن مسافر و کالا از اهمیت بالایی برخوردار است و در این میان استفاده از خطوط هوایی به دلیل سرعت انتقال بالا دارای اهمیت ویژه است؛ بنابراین لزوم توجه به رفع مشکلات و زیرساخت‌های آن به منظور افزایش امنیت مسافران و کالا، امری ضروری به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: همکارانم در پلیس فرودگاه، امنیت ۵۹ فرودگاه در سراسر کشور را به عهده دارند و همگام با توسعه فرودگاه‌ها نقش کاربردی و بسزایی در تأمین امنیت و توسعه صنعت هوانوردی داشته‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با تاکید بر اینکه با حضور پلیس مأموریت‌های خاص و رسیدگی به سایر امور تأمینی در فرودگاه انجام می‌گیرد، تصریح کرد: لازمه توانایی در انجام چنین مأموریت‌های مهم و حیاتی، برخورداری از امکانات و تجهیزات نوین و پیشرفته و ارائه آموزش‌های تخصصی به کارکنان است که پلیس فرودگاه در این خصوص پیشرو است.

این مقام انتظامی در زمینه میزان کشفیات کالای قاچاق در این پلیس گفت: در هشت ماهه سال جاری در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز هزار و ۲۰۹ نفر دستگیر و مقادیر قابل توجهی کالا، طلا و ارز قاچاق به ارزش تقریبی بیش از هزار و ۷۵۴ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به بهره‌گیری از روش‌های اطلاعاتی و تجهیزات و امکانات نوین کمک بازرسی گفت: خوشبختانه این پلیس تخصصی در زمینه کشف مواد مخدر، توفیقات بسیار خوبی به واسطه بهره‌گیری از دانش و اطلاعات روز به دست آورده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها