رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از به هم رسیدن یک مادر و پسر پس از ۲۹ سال دوری از یکدیگر با پیگیری‌های ماموران پلیس آگاهی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۹۲۲۶

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اشاره به جزئیات این پرونده گفت: اوایل آذرماه امسال بود که مردی ۲۹ ساله‌ به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد که از بدو تولد تا کنون از مادرش جدا شده و پس از چندین سال جست‌وجو هیچ ردی از او پیدا نکرده و از این رو مجبور شده تا به پلیس مراجعه کرده و درخواست کمک کند. این مرد که از زمان تولد با پدرش زندگی کرده بود، مدعی شد که پدرش نیز هیچ ارتباطی با خانواده مادرش نداشته و نتوانسته در یافتن مادرش به او کمک کند.

وی با اشاره به آغاز تحقیقات ماموران پلیس آگاهی برای یافتن مادر این مرد جوان، گفت:‌ ماموران پلیس با شناسایی بیمارستان محل تولد این فرد که در جنوب تهران واقع شده بود، به آنجا مراجعه کرده و سرنخ‌هایی از هویت مادر را به دست آوردند. در ادامه مدارک هویتی مادرش مورد استعلام قرار گرفت که در جریان آن مشخص شد که مادر در قید حیات است و در تهران زندگی می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه پدر این مرد جوان، نام همسر اولش، یعنی مادر این فرد را از شناسنامه‌اش نیز پاک کرده و آن را به فرزندش نیز اعلام نکرده بود، گفت:‌ در ادامه با استفاده از سرنخ‌های موجود در بیمارستان، هویت مادر و محل زندگی وی شناسایی شده و ماموران این زن میانسال را به پلیس آگاهی دعوت کردند. با حضور زن در مقر انتظامی او پس از ۲۹ سال با فرزند گمشده‌اش روبه‌رو شد.

ولیپور گودرزی افزود:‌این زن در اظهارات خود به ماموران گفت که ۲۹ سال قبل و پس از تولد فرزندش باتوجه به اختلاف شدیدی که با همسرش داشته از وی جداشده و کودک را به او تحویل داده و زندگی جدیدی را آغاز کرده است. او پس از آغاز زندگی جدید و ازدواج مجدد، چندین سال دنبال فرزند خود در تهران گشته اما با توجه به تغییر نشانی خانه همسر سابق موفق به یافتن او نشده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها