موشی یک چشم، ماهرترین کارآگاه مخفی در دنیا، به ۳۴ زبان مسلط بود. مهمترین مشخصه اش چشم بندی بود که مثل دزدان دریایی روی یک چشمش بسته بود.
کد خبر: ۱۳۸۹۱۹۲
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 47

کارآگاه موشه دستیاری هم داشت به نام «ارنست پنفولد» که یک همستر فو ق العاده ترسو بود. او را با عینک شیشه ضخیم و کت و شلوار آبی و کراوات راه راه زرد و سیاه می دیدیم کارآگاه و دستیارش با گذر از صندوق پست تقلبی در شهر لندن به مقرشان در زیر زمین می رفتند و از «کلنل» (جانوری جونده شبیه سنجاب که قهرمان پرتاب و یوگا بود!)دستور می گرفتند، به این شکل که کلنل روی صفحه تلویزیون بزرگی، ظاهرمی شد وماموریت جدید را اعلام می کرد. دشمن اصلی آنها قورباغه ای به اسم «بارون گرین بیگ» بود.

بارون، اسلحه مخفی داشت که با هر شلیک، موادی مثل کرم کارامل از آن خارج می شد. تنها حس تعلیق داستان این بود که آیا کارآگاه می تواند اسلحه بارون را بگیرد یانه؟ کارتون یک راوی هم داشت که مرتبا موقعیت های داستانی و کاراکترها را مسخره می کرد. راوی دم دمی مزاج بود و مرتبا می خواست از برنامه برود!

کارآگاه موشه (به انگلیسی: Danger Mouse)کارتون بریتانیایی بود محصول سال1981. سال 2015 نیز نسخه ای جدید از این مجموعه کارتونی به کارگردانی مشترک رابرت کولن و آیدان مکاتیر ساخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها