یک نماینده مجلس خواستار اصلاح ترکیب کابینه با هدف کارآمدی بیشتر دولت شد.
کد خبر: ۱۳۸۹۰۶۸

علی یزدی خواه، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جام جم آنلاین درباره ضرورت ترمیم کابینه گفت: مجلس فعلی با حداکثر آرای اعتماد خود به وزیران دولت مردمی آقای رئیسی را تایید کرد و این اتفاق برای ابراز حسن نیت مجلس به دولت سند قوی و قابل اعتنایی است.

وی با اشاره به عملکرد وزیران در طی یکسال و اندی از استقرار دولت تصریح کرد:  در مجموع باید گفت که 25 درصد از وزیران نیاز به جابجایی دارند و این کار به صلاح دولت، ملت و مجلس است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم با بیان اینکه نمانیدگان نسبت به حل مشکلات مردم متعهدند خاطرنشان کرد: ملت به امید حل مشکلات به این دولت و رئیس جمهور و مجلس رای داد و ما هم باید صداقت خودمان را در پایبندی به تعهداتمان با نظارت درست و پیگیری مجددانه از وزیران براساس آنچه که در روز رای اعتماد وعده داده بودند نشان دهیم.

یزدی خواه با اشاره به اینکه چند وزیر در مسیر استیضاح هستند، اظهار داشت: دولت هم وظیفه دارد با بررسی عملکرد وزیران کابینه به این نتیجه برسد که کدام وزیر در مقایسه با همکاران خود از کارایی کمتری برخوردار بوده و نسبت به جابجایی او اقدام کند. چون عدم تغییر وزیر ناکارآمد باعث زیر سوال بردن کل فعالیت دولت‌ می‌شود.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت در حوزه کاهش نرخ تورم،‌ کاهش نرخ بیکاری، مهار شدن حجم نقدینگی، پرداخت بدهی‌های دولت قبلی، ترمیم حقوق بازنشستگان و کنترل بازار و قیمت ها در حوزه ارز ترجیحی گفت: با این وصف در حوزه های مختلف مثل دارو و هزینه‌های درمان،‌ مسکن، کیفیت خودرو،‌کیفیت و قیمت لوازم خارجی نیاز به مراقبت های بیشتری تا مردم عزیزمان شیرینی خدمت را بیشتر بچشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها