تیم ملی فوتبال ایران با شکست از آمریکا از رسیدن به دور بعد باز ماند.
تیم ملی فوتبال ایران با شکست از آمریکا از رسیدن به دور بعد باز ماند.
کد خبر: ۱۳۸۸۷۹۵

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و آمریکا به نتیجه یک بر صفر به سود آمریکا خاتمه یافت.

خطایی که سید ابوالفضل جلالی در سمت چپ زمین گرفته بود را سامان قدوس با یک سانتر تماشایی به مقابل تیرک اول فرستاد که ضربه سر مرتضی پورعلی‌گنجی پس از برخورد به پای مدافع آمریکا به بیرون رفت که داور در این صحنه اعتقادی به اعلام کرنر نداشت.

نزدیک بود ارسال ابوالفضل جلالی با اشتباه مدافع آمریکا وارد دروازه این تیم شود که این توپ دفع شد.

با اعلام داور مسابقه، ۹ دقیقه زمان تلف شده برای این بازی در نظر گرفته شد و بازیکنان تیم ملی همچنان در پی راهی برای گشودن دروازه آمریکا هستند.

توپ ارسالی روی دروازه آمریکا و ضربه علی کریمی به راحتی در اختیار مت ترنر قرار گرفت.

شوت راه دور سعید عزت‌اللهی ثمری نداشت و از بالای دروازه آمریکا به بیرون رفت.

ضربه ایستگاهی یونس موسی از پشت محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه ایران با اختلاف زیاد رد شد.

فرار سریع علی قلی‌زاده از سمت چپ محوطه جریمه آمریکا و پاس در عرض زیبای او را سامان قدوس نتوانست استفاده کند و شوت فنی او با کمترین اختلاف از کنار تیرک عمودی دروازه به اوت رفت.

در سمت راست محوطه جریمه آمریکا، رامین رضاییان موفق شد روی دروازه حریف سانتر کند اما توپ ارسالی او به مهاجمان ایران نرسید.

نزدیک بود سامان قدوس با ضربه سر گلزنی کند که ارسال رامین رضاییان و ضربه سر او از بالای دروازه آمریکا رد شد.

شوت زمینی جاش سرجنت با پای چپ را بیرانوند در دو مرحله جمع کرد.

با سوت داور مسابقه، نیمه دوم دیدار آمریکا و ایران آغاز شد.

پاس در عمق استثنایی وستون مک‌کنی از میانه زمین، تیموتی وه‌آ را در موقعیت تک به تک صاحب توپ کرد که ضربه بغل پای او پس از اصابت به تیرک عمودی دروازه ایران تبدیل به گل شد، اما کمک داور دوم بازی پیش از آن آفساید مهاجم آمریکا را گرفته بود.

در نهایت تلاش تیم ملی برای به ثمر رساندن گل تساوی ثمری نداشت تا بازی در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان برسد.

جاش سرجنت با شوت روی پا قصد گلزنی داشت که ضربه او از مقابل دروازه ایران رد شد.

جاش سارجنت موقعیت عالی گلزنی برای آمریکا را در موقعیت سه به دو هدر داد و پاس پشت پای او برای تیموتی وه‌آ را مجید حسینی و در ادامه میلاد محمدی به خوبی دفع کردند.

پولیشیچ، روی نفوذ خود به محوطه جریمه ایران صاحب موقعیت شد و با ضربه پای راست موفق شد دروازه بیرانوند را باز کند.

تعداد بازدید : 103

ارسال دست از جناح راست پس از برخورد به پای میلاد محمدی به جاش سرجنت رسید که پاس رو به عقب این بازیکن و شوت محکم تیموتی وه‌آ از بالای دروازه ایران راهی اوت شد.

تیموتی وه‌آ روی یک ضربه سر در محوطه جریمه ایران می‌توانست دروازه بیرانوند را تهدید کند اما ضربه سر او کم‌جان بود و دروازه‌بان تیم ملی توپ را در آغوش گرفت.

پاس چیپ زیبای سعید عزت‌اللهی به پشت مدافعان آمریکا، مهدی طارمی را در موقعیت خوبی به توپ رساند که پاس در عرض او قبل از رسیدن به سردار آزمون توسط تیم ریم دفع شد.

رابینسون بازهم با یک سانتر خطرناک قصد داشت موقعیت‌سازی کند که توپ با عبور از مقابل دروازه ایران به جناح راست رفت و به دِست رسید.


اولین خطر جدی روی دروازه ایران با ارسال سرجینیو دست از جناح راست شکل گرفت که بیرانوند درازکش و شیرجه رو به جلو توپ را دفع کرد.

سانتر یونس موسی و ضربه سر کریستین پولیشیچ در اختیار علیرضا بیرانوند قرار گرفت.

سانتر تند و تیز سرجینیو دست از سمت راست زمین را بیرانوند به شکل ناقص دفع کرد تا در جناح چپ توپ دوباره آمریکا یک حمله تدارک ببیند که این بار ارسال رابینسون را مدافعان ایران به پشت محوطه جریمه دفع کردند تا در نهایت شوت یونس موسی به بیرون برود.

حمله همه جانبه ایران از سمت راست محوطه جریمه آمریکا می‌توانست خطرساز شود که ارسال زمینی سردار آزمون دفع شد و در ادامه نیز ارسال رامین رضاییان عرض زمین را طی کرد و فقط یک اوت برای ایران به همراه داشت.

با سوت آنتونی متئو لاهوز، دیدار حساس دو تیم ایران و آمریکا آغاز شد.

با شروع بازی، ایران کار را هجومی آغاز کرد و یک ضربه کاشته به دست آورد که این ضربه نتوانست راه به جایی ببرد و توپ به دست بازیکنان آمریکا افتاد. 

در ادامه آمریکا، بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و در تلاش بود تا موقعیت‌سازی کند.


علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، سید مجید حسینی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده، احسان حاج‌صفی، مهدی طارمی و سردار آزمون
سرمربی: کارلوس کی‌روش

 تیم ملی آمریکا
مت ترنر، کامرون کارتر ویکرز، تیم ریم، سرجینو دست، آنتونی رابینسون، تیلر آدامز، وستون مک‌کنی، یونس موسی، تیموتی وه‌آ، کریستین پولیشیچ و جاش سارجنت
 سرمربی: گرگ برهالتر

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها