نماینده مردم یزد در گفتگو با جام‌جم آنلاین:

اقناع جامعه جهانی، خنثی کننده فشار دولتهای غربی است

یک نماینده مجلس تصمیم ایران در راستای غنی سازی 60 درصدی را در راستای عملیاتی شدن قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها دانست.
کد خبر: ۱۳۸۸۵۸۸

حسین نوش آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت وگو با جام جم آنلاین با اشاره به صدور قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام تصریح کرد: این قطعنامه هیچ مبانی حقوقی و فنی ندارد و در راستای سیاسی کاری اعضای شورای حکام است.

وی هدف از صدور چنین قطعنامه را تلاش دوباره از سوی غرب برای امتیازگیری از جمهوری اسلامی دانست و گفت: با توجه به احتمال دارد مذاکرات موسوم به احیای برجام در ماه جاری به جریان بیفتد طرف‌های مقابل به تکاپو افتادند تا از فرصت باقی‌مانده برای وادارکردن ایران به عقب نشینی استفاده کند.

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صدور این قطعنامه در راستای منافع سیاسی غرب است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی تا کنون نشان داده که همواره در چارچوب پروتکل‌ها و توافقنامه و کنفوانسیون‌های بین‌المللی حرکت کرده و اقدامی که از سوی برای غنی سازی 60 درصدی صورت گرفته کاملا در چارچوب قانون اقدام راهبردی است که از سوی نمایندگان به تصویب رسید.

وی ادامه داد: با توجه به رویکردی که کشورهای غربی در پیش گرفته‌اند به نظر می رسد که آنها از صبر و بردباری جمهوری اسلامی سوءاستفاده کردند اما باید بدانند که این رویه‌ها در خصوص ایران هیچگاه به نتیجه مطلوب آنها نخواهد رسید و باید همچنان مسیر گفتگو را در پیش بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها