استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه بحران‌ها و فتنه‌ها زمان خوبی برای تشخیص دوستان واقعی انقلاب از دشمنان است گفت : به دفاع تا پای جان از
استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه بحران‌ها و فتنه‌ها زمان خوبی برای تشخیص دوستان واقعی انقلاب از دشمنان است گفت : به دفاع تا پای جان از "جمهوری اسلامی ایران" معتقد هستیم.
کد خبر: ۱۳۸۸۰۰۰

هرمزگان-جام جم انلاین-استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه بحران‌ها و فتنه‌ها زمان خوبی برای تشخیص دوستان واقعی انقلاب از دشمنان است گفت : به دفاع تا پای جان از "جمهوری اسلامی ایران" معتقد هستیم. 

 

مهدی دوستی در اجتماع بزرگ دانشجویان بسیجی اظهار داشت : ‌دوم آذرماه همواره یادآور فرمان و تدبیر تاریخی امام راحل در خصوص تاسیس بسیج دانشجویی و طلبه است، از بدو انقلاب تاکنون در رویدادهای مختلف بسیج نقش آفرین بوده است.

 

وی افزود : چه در زمان جنگ ، چه در زمانی که دشمن فتنه‌هایی مختلف علیه ملت کلید میزد بسیجیان یاران واقعی رهبر معظم انقلاب بودند و فتنه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی می‌کردند امروز نیز در حوادث مختلف از سیل و زلزله و سایر بلایای طبیعی بسیجیان اولین فریادرس مردم هستند و همواره نقش محوری ایفا می‌کنند.

 

استاندار هرمزگان گفت : رسالت بسیج دانشجویی در حوزه فناوری و جهاد تبیین این است که بایستی در این زمینه میدان دار اصلی و پیش‌رو باشد.

 

با اشاره به حوادث اخیر تصریح کرد: با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و سایر مسئولان این فتنه هم جمع خواهد شد اما باید حواسمان به گفته‌ها و ناگفته‌ها باشد کسانی که در این مدت سکوت کردند باید در این صحنه واضح اعلام موضع کرده و با جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب موجب شوند افراد کمتری فریب فتنه آمریکا برای گسست در جامعه اسلامی را بخورند.

 

دوستی گفت : آمریکا همواره در طول تاریخ نتوانسته بلوغ و قدرت سایر کشورها را ببیند و با انواع برنامه‌ها و فتنه‌ها سعی در فروپاشی آن نظام داشته، در خصوص انقلاب اسلامی نیز همین گونه است و آنها نمی‌خواهند کشوری اسلامی دارای قدرت شود.

 

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین کار ویژه همگانی به ویژه بسیج دانشجویی است ادامه داد: دعوای امروز بر سر ایران قوی است چرا که با حضور ایران قدرت‌های جدید در حال شکل گیری هستند و تغییرات در نظام بین المللی در حال رخ دادن است که دشمن به هیچ وجه این مطلب را برنمی‌تابد.

 

استاندار هرمزگان با تاکید بر کمپین فشار حداکثری علیه ملت ایران گفت : دشمن مدام در حال مشاهده دستاوردهای ایران اسلامی است و سعی دارد با ایجاد کمپین فشار حداکثری برای این کشور هزینه ایجاد کند.

 

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی قدرت اول منطقه بوده و پنجه در پنجه جبهه کفر انداخته افزود: در این شرایط ما وظیفه داریم تا پای جان بایستیم، ما مدافعان جمهوری اسلامی ایران هستیم که برای اعتلای پرچم آن 300 هزار شهید تقدیم شده است.

 

مهدی دوستی گفت : این فتنه‌ها و بحران‌های ساختگی موجب شناخت بهتری از افرادی که همواره پای انقلاب هستند به ما می‌دهند و از سوی دیگر افرادی که جبهه مقابل هستند را نیز مشخص می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها