کارت زرد حجت‌الاسلام صفری‌افلاکی به شهردار همدان:

بزرگترین مانع تحقق طرح­های شورای اسلامی شهر، خود شهرداری است!

مجمع انتخابات مجمع هیئت سوارکاری استان همدان برگزار ‌و محمد رضا شوشتری برای ۴ سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.
کد خبر: ۱۳۸۷۹۴۱

مجمع انتخاباتی هیئت سوارکاری استان همدان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون سوارکاری و سایر اعضای مجمع در هتل کتیبه همدان برگزار شد.

ایوب سنگ سفیدی ،محمدرضا شوشتری دو کاندیدای احراز پست ریاست هیات سوارکاری استان همدان بودند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مجمع با بیان این که برای پیشرفت ورزش استان تلاش کرد، اظهار داشت: ورزش همدان باید مانند گذشته افتخار آفرین شود و در مسابقات آسیایی و جهانی حضور فعال و مستمری داشته باشد.

علی حقیقی تاکیدکرد: هیئت سوارکاری استان از هیئت های پویای استان است و استان همدان با تلاش های چند ساله باشگاههای ورزشی سوارکاری را از دو باشگاه به 12 باشگاه در همدان و هفت باشگاه در شهرستهای همدان ایجاد کند و امیدواریم بتوانیم رشد و توسعه این ورزش را در استان دو چندان نماییم .

پس از صحبت های مدیرکل ورزش و جوانان استان در نهایت مجمع با دو کاندیدا برگزار شد و محمدرضا شوشتری با کسب 14 رای از 18 ر ای ماخوذه برای ۴ سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد، ایوب سنگ سفیدی دیگر کاندید این مجمع نیز 1رای کسب کرد، سه برگ نیز سفید به صندوق انداخته شد.

در ادامه این جلسه انتخابات برای اعضای هیات رئیسه نیز برگزار شد و اعظم رجبی به عنوان نائب رئیس بانوان،علی کریمی به عنوان خزانه دار، سید محمد هزاوه کارشناس خبره،سید مهدی اردستانی زاده و فاطمه یزدی به عنوان عضو هیات رئیسه ومحمود حاتمی به عنوان بازرس هیات رئیسه انتخاب شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها