مدیر مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات عنوان کرد

شرکت مخابرات استان اولین مرکز مخابراتی است که فیبر نوری را به روستا کشانده است

با تلاش و همت کارکنان و مدیران جهاد کشاورزی استان پنجمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۸۷۸۹۸

افتتاح پنجمين نمايشگاه جامع صنعت کشاورزي در محل نمایشگاه دائمی و بین الملل استان

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ پنجمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی در استان چهارمحال  با حضور ارزشمند مردم و مسئولان ، غلامعلی حیدری سودجانی استاندار،آیت الله مظفری وانانی مدیر کل امور هماهمگی اقتصادی استانداری، حسین برزگر هفشجانی مدیر کل جهاد کشاورزی استان،محمد رفیعی وردنجانی مشاور اجرائی استاندار،آیت الله احمدی هارورنی رئیس اتاق بازرگانی استان و احمد راستینه هفشجانی نماینده مجلس شامگاه گذشته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان افتتاح و در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفت.

افتتاح پنجمين نمايشگاه جامع صنعت کشاورزي در محل نمایشگاه دائمی و بین الملل استان

حضور غرفه هائی از استان های خراسان،تهران،مرکزی، فارس، چهار محال و اصفهان

در این نمایشگاه غرفه‌هایی از استان‌های خراسان،تهران،مرکزی، فارس، چهار محال و اصفهان حضور دارند  علاقه‌مندان می‌توانند از اول آذر ماه  تا چهارم آذراز ساعت 2 بعد از ظهر  تا 9 شب برای بازدید از نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی به محل دائمی نمایشگاه‌های د مراجعه و بازدید فرمایند.

افتتاح پنجمين نمايشگاه جامع صنعت کشاورزي در محل نمایشگاه دائمی و بین الملل استان

امنیت غذایی یکی از موضوعات مهم است که به عنوان یکی از مولفه‌های مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد

در ابتدای این مراسم حسین برزگر هفشجانی مدیر جهاد کشاورزی استان ضمن خیر مقدم و خوش آمد گوئی به مردم محترم و مسئولان گفت: امنیت غذایی یکی از موضوعات مهم است که به عنوان یکی از مولفه‌های قدرت در دولت‌های گوناگون بر روی آن سرمایه‌گذاری می‌شود.

افتتاح پنجمين نمايشگاه جامع صنعت کشاورزي در محل نمایشگاه دائمی و بین الملل استان

دنیا شاهد یک بحران غدایی جدی شد اما جمهوری اسلامی ایران با تدابیری که توسط مردم عزیز و دولت اندیشیده شد از بحران غذائی عبور نموده

برزگر هفشجانی در ادامه افزود: با توجه به بحران‌های غذایی که در جهان درحال شروع است به ویژه اتفاقاتی که در اسفندماه سال گذشته رخ داد و صادرات غلات از کشور اوکراین به کشورهای اروپایی دچار مشکل شد دنیا شاهد یک بحران غدایی جدی شد اما جمهوری اسلامی ایران با تدابیری که توسط مردم عزیز و دولت اندیشیده شد از بحران غذائی عبور نموده.

افتتاح پنجمين نمايشگاه جامع صنعت کشاورزي در محل نمایشگاه دائمی و بین الملل استانافتتاح پنجمين نمايشگاه جامع صنعت کشاورزي در محل نمایشگاه دائمی و بین الملل استان

قانون امنیت غذایی یک امر مهم و اساسی است که باید مورد توجه مسئولان و نمایندگان مجلس قرار گیرد

وی تاکید کرد: قانون امنیت غذایی یک امر مهم و اساسی است که باید مورد توجه مسئولان و نمایندگان مجلس که امروز افتخار نوکری و خدمتگزاری مردم را دارند قرار گیرد .

یک ظرفیت قابل توجهی از توانمندی‌ شرکت‌های تخصصی حوزه غذایی کشور در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است

برزگر هفشجانی در خاتمه با اشاره به افتتاح پنجمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: یک ظرفیت قابل توجهی از توانمندی‌ شرکت‌های تخصصی حوزه غذایی کشور در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است و امیدواریم در کنار این نمایشگاه‌ها موضوع آموزش‌ نیز برای ارتقای شاخص و دانش جامعه کشاورزی در استان مورد توجه قرار بگیرد.

سالانه هزاران نوع از محصولات زراعی، درختی، شیلات و آبزیان از استان چهار محال روانه بازار می‌شود

سپس  غلامعلی حیدری سودجانی، استاندار گفت: سالانه هزاران نوع از محصولات زراعی، درختی، شیلات و آبزیان از این استان روانه بازار می‌شود، استفاده از موضوع دانش‌بنیان در تولید محصول از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه در این صورت می‌توان میزان بهره‌وری را افزایش داد و اشتغالزایی نیز صورت خواهد گرفت.

افتتاح پنجمين نمايشگاه جامع صنعت کشاورزي در محل نمایشگاه دائمی و بین الملل استان

کشت گیاهان دارویی باید مورد توجه قرار گیرد

حیدری سودجانی با توجه به اینکه در استان کشت گیاهان دارویی مورد توجه قرار گرفته است، افزود: در سفر رئیس جمهوری  به استان اعتبار خوبی جهت توسعه بخش کشاورزی اختصاص یافت.

افتتاح پنجمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی در چهارمحال  می‌تواند بیانگر اهمیت توجه به علم و فناوری در توسعه کشاورزی باشد

وی در پایان مراسم گفت: امروز شاهد افتتاح پنجمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی در چهارمحال و بختیاری هستیم که می‌تواند بیانگر اهمیت توجه به علم و فناوری در توسعه کشاورزی باشد درحال حاضر نیز با پیگیری مسئولان استانی گام‌های موثری در راستای مصوبات اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان برداشته شده است و قطعا شاهد تحولات خوبی در استان خواهیم بود.

 

عکاس: احمد ریاحی دهکردی، دستیار ویژه و رسانه ای استاندار و مدیر کل حوزه استاندار

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها