معاون امور صنایع سازمان صمت هرمزگان گفت : 15 واحد صنعتی با سرمایه بیش از 346 میلیارد ریال از ابتدای سال تاکنون به چرخه تولید بازگشتند.
معاون امور صنایع سازمان صمت هرمزگان گفت : 15 واحد صنعتی با سرمایه بیش از 346 میلیارد ریال از ابتدای سال تاکنون به چرخه تولید بازگشتند.
کد خبر: ۱۳۸۷۷۶۱

هرمزگان-جام جم انلاین-معاون امور صنایع سازمان صمت هرمزگان گفت : 15 واحد صنعتی با سرمایه بیش از 346 میلیارد ریال از ابتدای سال تاکنون به چرخه تولید بازگشتند. 

 

ایوب رحیمی افزود : یکی از مهمترین برنامه های سازمان صمت استان ، احیای واحدهای راکد و غیر فعال است که تلاش می شود با استفاده از ظرفیت های موجود، این واحدهای راکد احیا و به چرخه تولید بازگردند.

 

وی اظهار داشت : واحدهای تولیدی مذکور سالیان گذشته به دلیل مشکلاتی نظیر فرسودگی ماشین آلات، نبود مواد اولیه، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات فنی تولید و مدیریتی از چرخه تولید کنار رفته بودند.

 

معاون امور صنایع سازمان صمت استان ادامه داد : با شناسایی این واحدها و عارضه‌یابی مشکلات آنها حمایت‌های لازم در این خصوص انجام و این واحدهای تولیدی به چرخه تولید بازگشتند که در این راستا 373 فرصت شغلی در استان هرمزگان احیا شد.

 

رحیمی در ادامه اظهار داشت : کمک به تامین مواد اولیه و تامین سرمایه در گردش با ارائه تسهیلات بانکی و جذب سرمایه گذاران جدید از جمله فعالیت هایی بوده که موجب بازگشت این واحدها به چرخه تولید شده است.

 

معاون امور صنایع سازمان صمت استان هرمزگان یادآوری کرد : بانک ها ، اداره کل امور مالیاتی ، تامین اجتماعی ، دادگستری استان و سایر دستگاههای خدمات رسان نقش مهمی در احیای واحدهای تعطیل و راکد استان داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها