مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی راهداری زمستانی در خراسان شمالی

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از برگزاری دوره آموزشی راهداری زمستانی برای ۶۰ نفر از راهداران این استان اعم از روسای ستادی و شهرستان ها، اپراتورها و کارشناسان راهداری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۷۷۱۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، محمد مشتری گفت: این دوره آموزشی به مدت ۴ ساعت در مرکز آموزشی راهدارخانه بدرانلو برگزار شد و شرکت کنندگان تحت آموزش مواردی از جمله عملیات نمک پاشی قبل و بعد از بارش برف، انجام عملیات برف روبی توسط ماشین آلات سنگین، بیل های برف روبی و نحوه راهداری در زمان بارش برف قرار گرفتند.

وی هدف از اجرای این دوره آموزشی را ارتقای سطح خدمات رسانی زمستانی دانست و افزود: برگزاری دوره های آموزشی از جمله اقداماتی است که این اداره کل برای انتقال تجربه ها و به روز رسانی اطلاعات راهداران برای خدمات رسانی بهتر به کاربران جاده ای به ویژه در فصل زمستان در دستور کار خود دارد.

وی اظهارکرد: دوره های آموزشی برای راهداران موجب افزایش دانش آن ها در استفاده بهینه از تجهیزات و ماشین آلات و موجب رضایت کاربران جاده ای همچنین کاهش حوادث جاده ای می شود.

این دوره آموزشی با حضور جمشیدی رئیس اداره عملیات راهداری، تجهیز ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد. خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها