کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی ایران در نشست خبری پیش از بازی انگلیس بار دیگر بر این موضوع تاکید کرد که تیم‌ملی تمام تلاشش را می‌کند تا به مرحله دوم رقابت‌های جام‌جهانی صعود کند. مهم‌ترین صحبت‌های کی‌روش در نشست خبری به این ترتیب است:
کد خبر: ۱۳۸۷۵۴۹

 انتظارات‌مان مثل دو جام‌جهانی قبل است. هر بازی برای این که ببریم و خوب بازی کنیم و سرگرمی خوبی ایجاد کنیم، بازی خواهیم کرد‌. تلاش ما این است که به اندازه‌ای امتیاز جمع کنیم که صعود کنیم. 
 
همه مردم می‌دانند انگلیس یکی از بهترین تیم‌های دنیاست. باتوجه به نتایج اخیرشان، آنها کاندیدای حضور در فینال و قهرمانی این جام هستند. هرچه که از ارزش این تیم می‌توان گفت باز هم کم است. باید در هر دقیقه بازی برنامه خودمان را داشته باشیم و با روحیه جنگندگی منحصر به فرد وارد زمین شویم. باید با هم باشیم تا بتوانیم بهترین بازی را داشته باشیم و از فرصتی که وجود دارد لذت ببریم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم. 
 
وقتی به ایران آمدم فقط یک بازیکن در اروپا داشتیم و الان چند بازیکن در اروپا هستند. الان خیلی از بازیکنان ما از همان نسل خیلی باتجربه هستند و پیشرفت کرده‌اند و آماده هستند تا یک قدم بیشتر بردارند و به سمت پیشرفت بیشتر حرکت کنند. مهم این است که با تلاش و همدلی در کنار هم بودیم و می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم. 

با توجه به برنامه بین‌المللی جهانی در فوتبال بازی با تیم‌هایی مثل آلمان یا انگلیس یک فرصت بی نظیر است. این بازی یک فرصت فوق‌العاده برای بازیکنان است تا برابر بهترین‌های جهان بازی کنند. این یک رویاست. امیدوارم از این فرصت استفاده کنیم و بتوانیم اول از همه یک فوتبال خوب را برابر انگلیس به نمایش بگذاریم. 

در تمام ۹۰دقیقه نیاز به تمرکز بسیار بالا داریم. چون همه در هر دقایق بازی می‌توانند در هر نقطه از زمین تاثیرگذار باشند. به همین خاطر تمرکز کامل نیاز داریم. ما تا سرحد جان خواهیم جنگید و تلاش خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

منبع: ضمیمه جام22 روزنامه جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها