دوره آموزش عمومی و مقدماتی آتش نشان داوطلب

آموزش آتش نشان داوطلب در کرج

دوره آموزش عمومی و مقدماتی آتش نشان داوطلب در سازمان آتش نشانی کرج به صورت رایگان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۳۸۷۴۰۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ محمد یساولی  با اشاره به اعلام فراخوان و ثبت نام داوطلبان برای آموزش در زمینه آتش نشانی گفت: دوره آموزش عمومی آتش‌نشان داوطلب به مدت ۶ ساعت در محل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج برگزار می شود.

 

او می گوید: این دوره‌های آموزشی با اهداف ترویج سطح ایمنی، آشنایی با انواع آتش‌سوزی و روش‌های اطفای حریق برای شهروندان به صورت مستمر برگزار می‌شود.

 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: دوره مقدماتی آتش نشان داوطلب  نیز با اهداف فوق با حضور تعدادی از شهروندان به صورت نیمه‌وقت با سر فصل‌های تئوری حریق خاموش‌کننده‌های دستی، نردبان‌های دستی، لوله‌کشی و آب‌رسانی، کار با پمپ‌های آتش‌نشانی، دستگاه تنفسی و ست‌های امداد و نجات هیدرولیک سنگین و نیمه سنگین زیر نظر اساتید و مربیان حوزه آموزش و تربیت بدنی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج  به مدت ۳۶ ساعت و با اهداء گواهی نامه معتبر برگزار خواهد شد.

 

او گفت: با همت و تلاش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، تاکنون آموزش‌های متعدد و مستمر دوره‌های آموزش مقدماتی، عمومی، نیمه‌تخصصی، تخصصی و حرفه‌ای برای شهروندان به عنوان آتش‌نشان داوطلب برگزار شده است.

 

یساولی افزود: در صورت نیاز و هنگام بحران می‌توان از آتش نشانان داوطلب در موضوع ایمنی و آتش‌نشانی کمک گرفت. شهروندان با آموزش و ارتقای سطح فرهنگ و ایمنی، در صورت بروز هرگونه حادثه یا آتش‌سوزی با داشتن اطلاعات لازم در لحظات اولیه آتش‌سوزی اقدامات اولیه مؤثری را خواهند داشت و از بروز خسارات بیشتر نیز جلوگیری می‌شود.

 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت:  علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام این دوره می توانند همه روزه به اداره آموزش و تربیت بدنی سازمان مراجعه و یا با شماره ۳۲۸۰۴۴۴۳ تماس حاصل نمایند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها