فرماندار نهاوند گفت: نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی و مطالعه،موضوعی است که توجه همه اقشار جامعه را می طلبد و امید می رود؛ مردم شهرستان توجه به مطالعه و کتابخوانی را همواره سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
کد خبر: ۱۳۸۷۳۳۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان، ضرغام احمدوند در مراسم زنگ کتاب و کتابخوانی و در جمع دانش آموزان مدرسه دکتر حمیدی اظهار داشت: در دنیای امروز و در پیچ وخم زندگی انسانها، موضوعاتی وجود دارند که به نوعی تکامل بخش، راهگشا و به مثابه یک چراغ، روشنگر فضای پیش روی همه ما هستند؛ چراغی که اگر چه شاید روشنگر تمام سایه های ایجاد شده بر زندگی امروزی ما نیست اما راهنمایی ارزشمند،برای یافتن مسیر صحیح واصیل است.

وی افزود: کتاب محدود به برگه های ظاهری کاغذی نیست ، بلکه زنده است و حیات دارد، گاهی مطلبی از دل برمی خیزد که ساختار و شیوه زندگی را متحول می سازد.در حقیقت کتاب همان نور و روشنایی است که موجب هدایت انسان می شود.

احمدوند گفت: بی تردید اهمیت کتاب تا آنجاست که خداوند آیه های رحمت خود رادر دل کتابی ارزشمند ودر قالب معجزه ای راهگشا به نام قرآن بر پیامبر گرامی اسلام (ص)نازل کرده و همه را به پیروی ازآن دعوت می نماید وبشارت می دهدکه یکی از راه‌های سعادت جامعه بشری همین کتاب نورانی است.

وی با اشاره به اهمیت کتاب و کتاب خوانی گفت: جامعه ما در همه اعصار و قرون توجه ویژه ای به مقوله کتاب داشته و مطالعه، خواندن و دانستن همواره در نزد آنان امری تعالی بخش بوده و هست.

فرماندار نهاوند بیان داشت: نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی و مطالعه،موضوعی است که توجه همه اقشار جامعه را می طلبد و امید است مردم شریف شهرستان توجه به مطالعه و کتابخوانی را همواره سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی در ادامه هدف از کتاب و کتاب‌خوانی دانش آموزان را کسب علم و دانش دانست و اظهار داشت: خواندن کتاب باعث بهبود و حافظه، بهبود خلاقیت و بهبود اخلاق می شود و توصیه می شود همه ی دانش آموزان در این راه کوتاهی نکنند و کتاب خوانی را در اولویت کارهای خود قرار دهند .

وی افزود: شما دانش آموزان آینده سازان آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش پر رنگی در توسعه و پیشرفت کشور خواهید داشت و با دانش خودتان میتوانید کشور را بیشتر از همیشه تقویت کنید.

وی در خاتمه گفت: امنیت امروز ما اتفاقی نیست شهدای گرانقدر بسیاری در این راه جان خودشان را فدا کردند تا ما بتوانیم امروز با خیال راحت در راستای فراگیری علم و دانش قدم برداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها