با صدور حکم استاندار بوشهر انجام شد؛

انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر در نشست با فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی استان ؛

افزایش سرانه مطالعه مورد تاکید قرار دارد

اصغر جعفری در نشست با فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی استان با تاکید بر اهمیت گسترش فضای کتابخانه‌ای استان اظهار داشت: توسعه فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در جامعه بسیار مهم است و افزایش سرانه مطالعه در مناطق شهری و روستایی مورد تاکید قرار دارد
کد خبر: ۱۳۸۷۳۱۰

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، اصغر جعفری در نشست با فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی استان با تاکید بر اهمیت گسترش فضای کتابخانه‌ای استان اظهار داشت: توسعه فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در جامعه بسیار مهم است و افزایش سرانه مطالعه در مناطق شهری و روستایی مورد تاکید قرار دارد.
وی افزود: فضای کتابخانه‌ای نباید در اختیار گروه خاصی باشد و ایجاد کتابخانه و تجهیز آن در مناطق محروم استان در دستور کار قرار دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر با بیان اینکه ۲ راه مهم برای توسعه یافتگی داریم خاطر نشان کرد: کسب دانش و نشر آن و همچنین استفاده از تجربه و دانش دیگران از راه‌های مهم توسعه‌یافتگی است که ارتباط مستقیم با مطالعه و کتابخوانی دارد.
جعفری گفت: ایجاد کتابخانه‌های مدرن و با کیفیت در مراکز علمی و دانشگاهی بسیار مهم و ارزشمند است و باید جوانان و نوجوانان به سمت کتاب و مطالعه ترغیب شوند.وی اضافه کرد: مکان نهاد کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر باید در بهترین نقطه شهر باشد و با تجهیز به کتب مرجع و مورد نیاز نسل جوان، نقش خود را به خوبی ایفا کند.
جعفری یادآور شد: توسعه زیرساخت‌های حوزه کتاب و کتابخوانی در استان اولویت اساسی است و نباید کم‌کاری در این راستا صورت گیرد.
معاون استاندار بوشهر اظهار کرد: جشنواره علمی، پژوهشی و فرهنگی "فجر تا فجر" ظرفیت خوبی برای حضور فعالان علمی و فرهنگی است که نیازمند توجه بیشتر فعالان این عرصه است.
جعفری یادآور شد: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و مجموعه‌های خلاق و نوآور موجبات ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی و بهبود وضعیت معیشتی مردم می‌شود.در این آیین از ۱۷ نفر از برگزیدگان کتابخوانی در عرصه‌های کشوری و استانی و شهرستانی تجلیل شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها