در بیست و ششمین همایش ملی صادرات غیرنفتی ؛

کلرپارس به عنوان صادرکننده نمونه استانی انتخاب شد

در بیست و ششمین همایش ملی صادرات غیرنفتی که با حضور فعالان اقتصادی، صادرکنندگان نمونه، مسئولان کشوری از جمله دکتر دانش جعفری وزیر اسبق اقتصاد و عضو مجمع تشخیص مصلحت، دکتر صفری معاون وزیر خارجه، استاندار آذربایجان شرقی دکتر عابدین خرم و نمایندگان مجلس در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد، شرکت کلرپارس در ادامه روند موفقیت های خود مفتخر به کسب عنوان "صادرکننده نمونه" استانی شد.
کد خبر: ۱۳۸۷۲۵۶

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: مدیرعامل شرکت کلرپارس در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگاران گفت: در همایش امروز شرکت های برتری که از نظر حجم و میزان صادرات نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشتند و توانستند برای کشور ارزآوری کنند، معرفی شدند و از آنها تجلیل به عمل آمد.

ابوالفضل باباپور در خصوص کارنامه شرکت کلرپارس در حوزه صادرات گفت: حجم صادرات شرکت کلرپارس در سال 1400 نسبت به سال قبل صد درصد افزایش داشت و در سال جاری نیز برنامه صادرات 6.5 میلیون دلاری داریم که به لطف خداوند و با کمک و تلاش بی وقفه همکاران محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: روند افزایشی صادرات نشان دهنده کیفیت و برتری یک مجموعه در بازار است چرا که مشتریان محصولی را انتخاب میکنند که کیفیت بالا داشته باشد، قیمت آن رقابتی بوده و در کنار حمل و نقل مناسب، به موقع نیز تحویل داده شود.

استاندار آذربایجان شرقی هم در این همایش به حمایت از صادرات و فراهم آوردن بسترهای مناسب اشاره کرده،گفتند: قرارگاه اقتصادی امروز اتاق بازرگانی هست.

دوست دار محیط زیست و پیشرو در تولید

شركت كلرپارس که در تامین مواد شیمیایی گند زدا و ضدعفونی‌کننده (کلر، مشتقات آن و آب اکسیژنه) فعال است، در سال 1366 توسط وزارت نیرو، برای تامین کلر شرکت های آب و فاضلاب در شهر تبریز به ثبت رسیده و در نيمه دوم سال ١٣٧٧ به بهره برداري رسید. این شرکت که هم اکنون از زیرمجموعه های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) می باشد، با استفاده از آخرین تکنولوژی دوستدار محیط زیست (تکنولوژی ممبرانی) در تولید کلر و سود سوزآور، باعث شده تولیدات شرکت عاری از هرگونه ناخالصی جیوه شده و به عنوان یک شرکت دوستدار محیط زیست مطرح شود که این مزیت بسیار ارزشمندی برای محصولات این شرکت محسوب می گردد. شرکت محصولات تولیدی خود را به 15 کشور جهان صادر نموده و کارنامه موفق آن در زمینه شفافیت مالی، اجرای برنامه های توسعه و رعایت دستورالعمل های ایمنی باعث شده است، تا بارها مورد تقدیر قرار گیرد.

استمرار موفقیت های کلرپارس در سطح کشور و منطقه

عملکرد درخشان کلرپارس موفقیت های زیادی را در سال های اخیر برای این شرکت به همراه داشته است. در شهریور ماه سال جاری شرکت کلرپارس به عنوان شرکت برگزیده، تندیس و لوح تقدیر چهارمین جشنواره حمایت از تولید ملی(حاتم) را دریافت کرد و از مدیرعامل این مجموعه تقدیر شد.

همچنین کیفیت محصولات کلرپارس و حساسیت بالایی که این واحد تولیدی در خصوص افزایش کیفیت تولیدات خود دارد سبب شد، در بررسی های کارشناسی و موشکافانه سازمان ملی استاندارد که در طول یکسال انجام می گیرد، در سال های 1400 به عنوان واحد نمونه ملی و 1401 به عنوان واحد نمونه استانی استاندارد شناخته شده و از این شرکت تجلیل شود.

انتخاب این شرکت به عنوان واحد منتخب روز صنعت و معدن در سالهای 1400 و 1401، تقدير از مدير عامل کلر پارس در چهارمين همايش ملي پدافند شيميايي و تقدیر مدیرعامل هلدینگ شستا از شفافیت مالی و افزایش سوددهی مجموعه از دیگر افتخارات کلرپارس در سالیان اخیر است که به خوبی عملکرد درخشان این مجموعه را نشان می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها