پیکر بسیجی شهید، مدافع امنیت «حسن  براتی» بر روی دستان زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی تشییع شد.
پیکر بسیجی شهید، مدافع امنیت «حسن براتی» بر روی دستان زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی تشییع شد.
کد خبر: ۱۳۸۷۱۶۹

خراسان رضوی - جام جم آنلاین -  مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع امنیت «حسن براتی» با حضور پرشور امت حزب الله و مردم ولایتمدار مشهد بیست و پنجم آبان از میدان بسیج به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد. 
شرکت کنندگان در این مراسم با سر دادن ندای «لبیک یا حسین»، «هیهات من الذله» و «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» پیکر پاک این شهید بسیجی را تا حرم مطهر رضوی مشایعت کردند و با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر منافق» انزجار خود را از حامیان اغتشاش‌گر در ایران اعلام کردند. 
همچنین در مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت که با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، خادمان این بارگاه نورانی و خانواده شهید براتی بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، آیت الله سید محمد سعیدی بر پیکر پاک این شهید مظلوم اقامه نماز کرد و زائران حرم مطهر رضوی با خواندن نماز میت برای علو درجات این شهید سعید دعا کردند.
پس از مداحی و ذکر مصیبت امیر عارف و احمد واعظی، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی با اشاره به جایگاه رفیع این شهید سعید بیان کرد: خدا محوری، استقامت در راه حق، صبر در برابر مشکلات، ضعف نشان ندادن در برابر دشمن از جمله ویژگی‌های شهیدان است که در قرآن کریم به آن اشاره شده است. 
وی تصریح کرد: بسیاری از اولیاء الهی از جمله امیرالمومنین(ع) همواره در آرزوی شهادت بودند و برای رسیدن به این مقام رفیع و جایگاه بلند به درگاه خداوند دعا می‌کردند. 
این کارشناس مذهبی افزود: امروز دشمن، امنیت کشور را هداف قرار داده و بسیجیان و مدافعان امنیت در برابر آنان ایستاده‌اند و جان خود را در راه دفاع از امنیت کشور فدا می‌کنند.
گفتنی است پیکر پاک شهید حسن براتی روز پنج شنبه بیست و ششم آبان ماه در زادگاهش روستای «فدافن» کاشمر به خاک سپرده شد.
 بسیجی شهید حسن براتی که بیست و دوم مهرماه سال جاری در اثر اصابت گلوله توسط آشوبگران مجروح شده بود، سحرگاه روز دوشنبه بیست و سوم آبان به فیض عظیم شهادت نائل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها