در تمام ایام سال مشغول جهاد تبیین هستیم
مدیر شبکه سحر در نشست خبری جشنواره رسانه ای صبح مطرح کرد:

در تمام ایام سال مشغول جهاد تبیین هستیم

شبکه جهانی سحر ۲۶ساله شد و روز گذشته طی مراسمی با حضور ابراهیم علی برزی مدیر این شبکه، داود اسکندری‌قائم‌مقام و جمعی از مدیران کانال‌های مختلف و همکارانشان سالگرد شبکه را گرامی داشتند.
کد خبر: ۱۳۸۷۱۵۰
نویسنده زینب علیپور طهرانی - گروه رسانه

در این مراسم که به نوعی دورهمی همکاران شبکه سحر بود، از همکاران برگزیده تقدیر به عمل آمد.

همه همکاران شبکه سحر درجه یک هستند

ابتدا داوود اسکندری، قائم‌مقام شبکه در جایگاه قرار گرفت و نکاتی را عنوان کرد. ابراهیم علی برزی، مدیر شبکه ابتدای صحبت‌هایش از همه همکاران در واحد‌ها و کانال‌های مختلف بابت مشارکت در این جشن تشکر کرد و گفت: از همه دوستانی که به همکاران‌شان رای دادند و همچنین از برگزارکنندگان مراسم تشکر می‌کنم. به عقیده من، همه همکاران ما درجه یک هستند و اگر قرار بود من رای بدهم، به همه دوستان و همکارانم رای می‌دادم. وی افزود: ما سال گذشته جشنواره‌ای برگزار و در آن برنامه‌ها را بازبینی کردیم و خواستیم با این کار زحمات دوستان را پاس بداریم. امسال به دلایلی نشد که جشنواره برگزار کنیم و به همین دلیل ما این مراسم را این‌گونه برگزار کردیم. سالیان بسیاری است که دوستان در این شبکه زحمت می‌کشند و این مراسم به نوعی خسته نباشید به آنهاست. علی برزی ادامه داد: من از سال ۱۳۷۶ کارمند و نویسنده این شبکه بوده‌ام و به نوعی با هم کار کرده و بزرگ شده و رفاقت و گاهی در برنامه‌سازی رقابت هم کرده‌ایم و در این مدت پیشرفت‌هایی داشته‌ایم که در این پیشرفت‌ها، دوستان دیگری هم به ما اضافه شدند. به‌خصوص همکاران سحر افغانستان که اول آذر سالگرد راه‌اندازی و آنتن شدن این شبکه است. امیدوارم فرصت بیشتری مهیا شود تا در خدمت دوستان باشیم.

وی در پایان هم گفت: امیدوارم توفیقی باشد تا خدمتی که به ما واگذار شده را شایسته‌تر و بهتر و مطلوب‌تر انجام بدهیم. خیلی از حضور در این مراسم خوشحالم. با دوستان و همکاران‌مان فارغ از کار‌های اداری دور هم جمع می‌شویم، همدیگر را تشویق می‌کنیم و کنار هم ساعات خوشی را خواهیم گذراند. در ادامه داوود اسکندری، قائم‌مقام شبکه نیز گفت: این برنامه با حضور شماست که پررنگ شده است. این مراسم در کمتر از دو هفته جمع شد و می‌دانم قطعا در کارمان نواقصی داشتیم که از همه همکاران عذرخواهی می‌کنم. چون این برنامه فقط بهانه‌ای بود برای این‌که بگوییم بچه‌ها ما شما را می‌بینیم و دوست‌تان داریم و در کنارتان هستیم. چنین مراسمی می‌تواند فرصتی باشد برای این‌که حداقل سالی یکبار به شما خسته نباشید بگوییم و تعظیم کنیم.

وی ادامه داد: سعی کردیم در این رای‌گیری و تقسیم‌بندی‌ها حقی ضایع نشود. اتفاق جالبی که در این رای‌گیری‌ها افتاد این بود که اختلاف بین نفرات برگزیده خیلی کم و رقابت سخت بود و دوستان با اختلاف یکی دو رای انتخاب شدند. اسکندری افزود: ۲۹۳نفر در این رای‌گیری مشارکت داشتند و همکاران لطف کردند و به دوستان و همکاران خودشان رای دادند. پس از صحبت‌های اسکندری، مجریان مراسم مسابقه‌ای برگزار و سوالاتی درباره شبکه سحر مطرح کردند. مابین مراسم هم وله‌هایی از تبریک همکاران کانال‌های مختلف پخش شد و یک گروه افغانستانی و یک خواننده آذری با زبان خودشان قطعاتی اجرا کردند. سپس در بخش‌های مختلف مراسم از همکاران برگزیده تقدیر به عمل آمد.

افزایش کیفیت اولویت ماست

ابراهیم علی برزی در گفتگو با جام‌جم درخصوص برنامه‌های تولیدی جدید شبکه در آغاز بیست و ششمین سالگرد تاسیس شبکه سحر گفت: ما در همه شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی‌مان تولیدات بسیاری داریم. اما آن چیزی که در این زمینه برایمان مهم است، افزایش کیفیت است. البته منظورم این نیست که در سال‌های گذشته به کیفیت تولیدات‌مان اهمیت نمی‌دادیم. اما ما رسانه هستیم و رسانه هر روز باید بهتر از روز قبل باشد. به همین دلیل ما گام‌به‌گام برای پیشرفت جلو می‌رویم تا برنامه‌های‌مان مطلوب‌تر و مخاطب‌پسندتر باشد. وی در پاسخ به سؤال دیگری درخصوص تعاملی‌تر شدن شبکه با مخاطبانش نیز توضیح داد: ما حدود ۸۰ شبکه اجتماعی به نام شبکه‌های‌مان داریم. بازخورد‌هایی که از فضای مجازی می‌گیریم بسیار بازخورد‌های خوبی است؛ بنابراین تعامل خوبی با مخاطبان‌مان داریم و درصددیم این تعامل بیشتر شود. حتی ما در کشور‌های دیگر خبرنگارانی در حوزه‌های مختلف داریم که مردمی هستند و خودشان گزارش می‌دهند و ارتباط خوبی بین ما وجود دارد.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها