اولویت بانک توسعه تعاون به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد مقاومتی و رشد اشتغال است؛

37 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت تعاونی پویا شیمی دشتستان

شرکت تعاونی پویا شیمی جنوب از واحدهای برتر تولید کننده لوله های پلی اتیلن در کشور با ظرفیت اشتغالزایی 15 نفر در شهرک صنعتی برازجان استان بوشهر از تسهیلات 37 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون بهره مند شد
کد خبر: ۱۳۸۷۱۱۸

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،شرکت تعاونی پویا شیمی جنوب از واحدهای برتر تولید کننده لوله های پلی اتیلن در کشور با ظرفیت اشتغالزایی 15 نفر در شهرک صنعتی برازجان استان بوشهر از تسهیلات 37 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون بهره مند شد .

اولویت بانک توسعه تعاون حمایت و توسعه فعالیت های تعاونی‌ها برای به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد مقاومتی و رشد اشتغال است که در سال جاری نیز ظرفیت‌های خود را در خدمت تولید و اشتغال در استانها بکار گرفته و مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر نیز همانند سایر استان‌ها اشتیاق زیادی برای حمایت و کمک به رشد تولید داخلی و ایجاد اشتغال های جدید دارد.
شرکت تعاونی پویا شیمی جنوب یکی از شرکت‌ تعاونی های فعال در زمینه تولید انواع لوله‌های پلی‌اتیلنی است که از تسهیلات 37 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون برخوردار شده است.
این کارخانه تولیدی با هدف توسعه بخش کشاورزی وهمچنین بخش آبرسانی و انتقال آب در شبکه های آب شهری و روستایی، با مشارکت بانک توسعه تعاون در شهرستان دشتستان شهرک صنعتی برازجان از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 و منابع داخلی بانک ایجاد شده و زمینه اشتغال مستقیم برای 15 نفر را نیز فراهم آورده است.
گفتنی است در این شرکت تعاونی تولید لوله های پلی اتیلن با دستگاه های مدرن و مجهز در سایزهای مختلف ۱۶تا ۲۰۰میلی متربطول حداکثر ۲۰۰متر تولید می شود و مواد اولیه این کارخانه نیز شامل مواد شیمیایی است که از شرکت های پتروشمی عسلویه و ماهشهر تهیه و ارسال می شود.
شهرستان دشتستان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی در حوزه های کشاورزی و صنعتی بوده ، این طرح با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ بر 150میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است .
 
 
جام جم آنلاین-زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها