یک صاحبنظر سیاسی بر ضرورت دفاع از جمهوری اسلامی در برابر حملات بی سابقه دشمن تاکید کرد.
یک صاحبنظر سیاسی بر ضرورت دفاع از جمهوری اسلامی در برابر حملات بی سابقه دشمن تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۸۷۱۱۱

محمدصادق کوشکی استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در گفت وگو با جام‌ جم آنلاین با اشاره به اینکه حمایت رسمی و علنی از نظام جمهوری اسلامی یک تکلیف بزرگ است و از این رو سکوت در این زمینه به هیچ وجه جایز نیست، تصریح کرد: تردیدی نیست که امروز با مشکلاتی گسترده و اعتراض‌‌ هایی مواجه‌ایم و البته گله‌هایی هم از برخی رویکردها داریم اما با این وجود هیچکس نمی‌تواند ادعا کند جایگزینی برای جمهوری اسلامی وجود دارد.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی مخالفان فراوانی دارد اما در عین حال پیدا کردن نیروی جایگزین هم به عنوان یک مساله جدی مطرح است و از این رو است که همواره برای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها این مساله وجود داشته که فردای پس از جمهوری اسلامی چگونه خواهد بود.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ترقی و پیشرفت در جمهوری اسلامی به تدریج و به سمت مردم بوده، تصریح کرد: به همان میزان که که رشد و آگاهی افزایش پیدا می‌کند کیفیت جامعه هم بهبود می یابد اگر چه در طول چهار دهه گذشته ما به بسیاری از اهداف خود نرسیدیم اما در عین حال در برخی از حوزه ها نه تنها به اهداف خود نائل آمدیم بلکه از آن فراتر رفتیم و قله‌هایی را فتح کردیم که بسیاری از جوامع از دستیابی به آن عاجزند. از این رو، این امید را داریم که با حمایت از نظام جمهوری اسلامی و در سایه تلاش و کوشش هم آگاهی ها افزایش پیدا کند و هم موفقیت‌ها تکرار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها