نماینده ولی فقیه در استان بوشهر؛

مردم بوشهر از درآمدهای این استان سهم کمی دارند

باحضور آیت الله صفایی بوشهری در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد؛

دیدار صمیمی با دانشجویان

آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در دانشگاه خلیج فارس بوشهر ضمن اقامه نماز ظهر و عصر و سخنرانی در جمع دانشجویان، در فضایی صمیمی، با دانشجویان دیدار و پاسخگوی پرسش های آنها بود
کد خبر: ۱۳۸۶۹۳۶

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، ظهر دوشنبه 23 آبان ماه، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در دانشگاه خلیج فارس بوشهر ضمن اقامه نماز ظهر و عصر و سخنرانی در جمع دانشجویان، در فضایی صمیمی، با دانشجویان دیدار و پاسخگوی پرسش های آنها بود.

آیت الله صفایی بوشهری در این دیدار اظهار کرد: یکی از مهمترین مؤلفه های تولید قدرت برای یک کشور، عرصه علم، دانش و فناوری است و دانشگاه مرکز تولید منابع انسانی کارآمد در عرصه منظومه علم و دانش و محصولات دانش بنیان و دانایی محور است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دانشگاه یکی از جغرافیاهای تولید مؤلفه قدرت برای نظام است، افزود: در طبقه بندی محاسباتی، دانشگاه یکی از مراکز حساس بلکه حیاتی برای هندسه تمدن آفرینی کشور محسوب می شود به همین خاطر مقام معظم رهبری بارها بر این معنا تاکید کرده اند.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهان استکبار در همه ابعاد نگاه استعماری و سلطه گری دارد، تصریح کرد: امروز جهان استکبار به دنبال انحصار و اسارت علم و فناوی است و کشورهای مستقل و انقلابی نیز به دنبال آزادی علم و فناوری از اسارت استکبار جهانی هستند.
آیت الله صفایی بوشهری افزود: دانشگاه خط مقدم دفاع علمی، دانشی و تولید محصولات دانش بنیان در مقابل تهاجم های همه جانبه جهان استکبار به ویژه تهاجم علمی است و هر کدام از شما عزیزان، افسران فرهیخته و دانشمند ایران اسلامی در مقابل این هجمه بنیاین جهان استکبار هستید.
دیدار صمیمی با دانشجویان
 
دیدار صمیمی با دانشجویان
 
دیدار صمیمی با دانشجویان
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها