گفت‌و‌گوی «جام‌جم» با عامل گروگانگیری در شهرک ولیعصر(عج) تهران

۱۲۰دقیقه دلهره در خانه مادرزن سابق

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند هفت نفره‌ای که به بهانه خروج قانونی اتباع کشورهای همسایه و اعزام به کشورهای دیگر با گروگانگیری از آنها اخاذی می کردند، خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۶۷۱۳

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: به دنبال مراجعه یکی از شهروندان اتباع همسایه به کلانتری ۱۷۷ خاور شهر در خصوص گروگانگیری و اخاذی میلیونی از وی توسط اشخاصی به بهانه خروج قانونی از کشور و اعزام به کشور های همسایه با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار آن یگان قرار گرفت.

وی گفت: تیم های عملیاتی کلانتری خاورشهر با رصد میدانی، بررسی های تخصصی و بهره گیری از تجهیزات نوین پلیسی مخفیگاه متهمان را در باغ ویلایی در محدوده محمود آباد شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه هماهنگی قضایی در این خصوص انجام شد، بیان کرد: تیم عملیاتی کلانتری خاورشهر با حضور در محل طی یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی ۷ نفر متهم که ۴ تن از آنان ایرانی و ۳ تن از آنها اتباع کشور همسایه بودند و در بررسی بیشتر تعداد ۲۳ نفر از اتباع کشورهای همسایه که در محل زندانی شده بودند را نیز آزاد و به همراه متهمان به کلانتری خاورشهر منتقل کردند.

جلیلیان با اشاره به اینکه ۲ نفر از هفت متهم این پرونده سابقه دار در حوزه قاچاق انسان بوده اند، اعلام کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به بزه ارتکابی اعتراف کردند، به غیر از اتباعی که در باغ توسط سارقان زندانی شده بودند تا کنون ۱۰ شاکی مراجعه و نسبت به متهمان دستگیر شده اعلام شکایت کردن و تحقیقات در راستای کشف جزئیات بیشتر پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها