به گزارش رسانه‌های ترکیه، انفجار در خیابان استقلال در مرکز استانبول دستکم 11 مجروح برجا گذاشته است.
کد خبر: ۱۳۸۶۷۰۹
تعداد بازدید : 540

 

عصر امروز انفجاری تروریستی در خیابان استقلال رخ داد که منجر به کشته و مجروح شدن ۶۰ نفر شد. «سدا آنیک» رابط خبری تسنیم در استانبول آخرین جزئیات واقعه را گزارش می‌دهد

 

تعداد بازدید : 205

 

رئیس جمهور ترکیه گفت: به زودی عاملان انفجار را شناسایی کرده و به مجازات خواهیم رساند. عناصری که تلاش می کنند دولت ترکیه را تضعیف کنند به جاه طلبی های خود نخواهند رسید.تلاش سازمانهای تروریستی برای آسیب زدن به ترکیه به شکست خواهد رسید.معتقدیم که این انفجار در منطقه تقسیم تروریستی بوده و یک زن در آن دست دارد.

تعداد بازدید : 193

بنا به گفته مسئولان محلی استانبول، تعداد تلفات انفجار در این شهر به ۴ کشته و ۳۸ زخمی رسیده است. برخی رسانه‌های ترکیه این انفجار را به عناصر گروه کارگر کردستان (پ. ک. ک) منتسب کرده‌اند؛ هنوز هیچ گروهی مسئولیت حمله را به عهده نگرفته است

تعداد بازدید : 209
تعداد بازدید : 168

استاندار استانبول از کشته‌ شدن ۴ نفر و مجروح‌ شدن ۳۸ نفر خبر داد.

تروریستی بودن این انفجار از سوی رسانه‌ها مورد اشاره قرار گرفته است.

 

تعداد بازدید : 187
تعداد بازدید : 147
تعداد بازدید : 138
تعداد بازدید : 163

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه‌های ترکیه یکشنبه (۱۳ نوامبر، ۲۲ آبان) از انفجار در خیابان استقلال در مرکز استانبول خبر می‌دهند که دستکم ۱۱ زخمی برجا گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از تلویزیون ترکیه‌، نیروهای اورژانس و پلیس به محل حادثه اعزام شده‌اند.

تلویزیون ترکیه گزارش داد: انفجاری در خیابان استقلال مشرف به میدان تقسیم استانبول رخ داد. گزارش شده که عده زیادی از مردم در پی این انفجار زخمی شده‌اند. بعد از این حادثه، تیم‌های پزشکی زیادی به محل اعزام شدند. نیروهای امنیتی منطقه را محصور کردند.

رسانه‌های ترکیه‌ای می‌گویند پلیس به‌دلیل احتمال وقوع دومین انفجار، منطقه را تخلیه کرده، خیابان استقلال را بسته و یک دایره امنیتی در اطراف میدان تقسیم ایجاد کرده است. دلیل انفجار هنوز مشخص نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها