مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از آغاز آموزش ضمن‌خدمت کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۶۶۹۳
خوزستان - جام جم آنلاین :به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛وحید شعبانی با اشاره به انعقاد تفاهم همکاری بین جمعیت هلال احمر و نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت: بیش از ۴۰۰ نفر از کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان سرفصل‌های مربوط به امداد و کمک‌های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات و کمک‌های اولیه روان‌شناختی را فرا می‌گیرند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود‌: نخستین دوره آموزشی با حضور ۲۵ نفر از کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی اهواز برگزار شد و کارگاه‌های ۴ گروه دیگر نیز در هفته‌های آتی به تناوب اجرا می‌شود.
 
او همچنین اظهار کرد: کارگاه‌های عملی آمادگی در برابر مخاطرات با حضور کارکنان سایر شهرستان‌ها در روزهای ابتدایی آذرماه برگزار خواهد شد.
 
شعبانی بیان کرد: در این دوره‌های آموزشی، فراگیران با مطالبی از جمله ضرورت آمادگی در برابر مخاطرات، برنامه خانواده آماده، ارزیابی احتمال وقوع مخاطرات شایع کشور، اقدامات قبل، حین و پس از وقوع مخاطرات طبیعی همچون سیل، زلزله و مخاطرات انسان ساخت از قبیل حوادث رانندگی و آتش سوزی خانگی آشنا می‌شوند.
 
 
وی تصریح کرد: تمرین و ترسیم نقشه خطر منزل و محیط پیرامون، آشنایی با خاموش‌کننده‌ها و کار با کپسول های اطفای حریق و برپایی چادر اسکان اضطراری نیز از مطالب دیگر در این دوره محسوب می‌شود.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به افراد متعدد در کتابخانه‌های عمومی و ضرورت افزایش آمادگی کتاب‌داران و سایر کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی اضافه کرد: کارکنان این نهاد با فراگیری آموزه‌های امدادی، به ارتقای سطح آمادگی جامعه کمک شایانی می‌کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها