فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد؛

کشف انبار دپوی کالای قاچاق در "کنگان"

فرمانده انتظامی استان از کشف انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش بیش از11 میلیارد ریال و دستگیری 2 متهم در شهرستان کنگان خبر داد
کد خبر: ۱۳۸۶۶۸۱

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،فرمانده انتظامی استان از کشف انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش بیش از11 میلیارد ریال و دستگیری 2 متهم در شهرستان کنگان خبر داد.
سردار "حیدر سوسنی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشریح این خبر، اظهار داشت: روز گذشته ماموران پاسگاه انتظامی شیرینو در ادامه طرح مبارزه با قاچاق کالا و با رصد هوشمندانه خود از دپوی محموله ای قاچاق در حوزه استحفاظی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل دقیق انبار و انجام تحقيقات تخصصي طي هماهنگي با مرجع قضائي از اين انبار بازديد کردند و مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل 3 هزار عدد انواع قطعات دوربین مدار بسته، 1300 جفت کفش،752عدد کرم مرطوب کننده،336عدد ناخن گیر بچه گانه و303عدد ساک مسافرتی کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 11 میلیارد و500 میلیون ریال اعلام داشتند، تصریح کرد: در این رابطه 2متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سردار سوسنی در پايان با بيان اين كه مبارزه با قاچاق، نیازمند عزم همگانی است از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان، مراتب را در اسرع وقت ازطريق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها