کد خبر: ۱۳۸۶۶۵۶

همان‌طور که در مطلب با 400 میلیون چه ماشینی بخرم؟ گفتیم، سلسله مقالات مقایسه خودرو را با استناد به مطالب تخصصی منتشر شده در سایت خودرویی همراه مکانیک شروع کردیم.

در این مطالب به معرفی خودروهای موجود در بازار در بازه‌های قیمتی مختلف می‌پردازیم (برای دیدن قیمت روز خودرو روی لینک کلیک کنید)؛ و شما می‌توانید با توجه به بودجه خود، بهترین خودروها را انتخاب کنید. لطفا در این چند مقاله همراه ما باشید.

 

بهترین خودروهای اتوماتیک زیر ۵۰۰ میلیون

در اینجا قصد داریم به معرفی بهترین خودروهای اتومات زیر 500 میلیون تومان بپردازیم. اتوماتیک بودن خودرو، رانندگی را بسیار راحت‌تر می‌کند و همین قضیه باعث می‌شود بسیاری از مشتریان خواهان خرید خودرو اتومات باشند (برای خرید خودرو اتوماتیک وارد آدرس hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?gearbox=automate شوید). اگر قصد دارید با بودجه حدود ۵۰۰ میلیون تومان یک ماشین دنده اتومات بخرید لیست خودروهای زیر را مشاهده کنید:

 

دنا پلاس توربو اتوماتیک صفرکیلومتر مدل ۱۴۰۰

افرادی که نیاز به یک سدان صفر کیلومتر دنده اتومات با توان فنی تقریبا مطلوب دارند، می‌توانند دنا پلاس توربو اتوماتیک را خریداری کنند.

این ماشین ایرانی از لحاظ ظاهری جذابیت تقریبا بالایی دارد و به دلیل استفاده از موتور ۱۵۵ اسب بخاری در کنار گیربکس شش سرعته اتوماتیکAT6 ، توان فنی لذت‌بخشی را ارائه می‌دهد.

کابین جادار و نسبتا زیبا، صندوق عقب وسیع، بازار خریدوفروش تقریبا پررونق، آپشن‌های مناسب، قطعات یدکی فراوان و...، از مزیت‌های دنا پلاس توربو اتوماتیک به عنوان یک ماشین دنده اتومات ۵۰۰ میلیونی به شمار می‌روند.

 

پژو ۲۰۷ اتوماتیک کارکرده مدل ۹۹

پژو ۲۰۷ اتوماتیک کم‌کار مدل ۹۹ یکی از بهترین ماشین‌های دنده اتومات ۵۰۰ میلیونی محسوب می‌شود؛ این هاچبک فرانسوی با موتور ۱.۶ لیتری تیوفایو و گیربکس چهار سرعته اتوماتیک، مهره شانس خود را در کشورمان پیدا کرده و طرفداران فراوانی دور خودش گرد آورده است.

 طراحی ظاهری نسبتا جوان‌پسند و زیبا، عملکرد فنی مطلوب، چابکی دل‌چسب، قطعات یدکی فراوان و در دسترس، خدمات پس از فروش گسترده و بازار خریدوفروش کاملا پررونق، از مزیت‌های این خودرو دنده اتومات زیر ۵۰۰ میلیون تومانی محسوب می‌شوند.

 

جک s3 مدل ۹۶

جک s3 مدل ۹۶ کارکرده تقریبا قیمتی حدود ۵۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد پیدا کرده است. با خرید این ماشین دنده اتومات ۵۰۰ میلیونی مجهز به گیربکسcvt ، شما ضمن برخورداری از یک بدنه کراس اوور، از مزایایی مثل سواری نرم و امکانات متنوع نیز برخوردار خواهید شد. رونق بازار این خودرو تقریبا قابل قبول است و این روزها شاهد تردد بیشتر آن در جاده‌ها و خیابان‌های سطح کشور هستیم.

 

چری آریزو ۶ توربو اتومات 

خرید آریزو ۶ توربو اتومات مدل ۹۶-۹۷ به عنوان یک سدان نسبتا زیبای چینی می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به خودروهای قدیمی‌تر داخلی در این محدوده قیمتی علاقه‌ای ندارند. چابکی بالا، امکانات مناسب، ظاهر خوش پرستیژ و خدمات پس از فروش گسترده، از جمله نقاط قوت چری آریزو ۵ توربو اتومات مدل ۹۶-۹۷ به عنوان یک ماشین دنده اتومات ۵۰۰ میلیونی به شمار می‌روند. البته اگر از گیربکس cvt در این خودرو استفاده نمی‌شد، آن وقت رانندگی مهیج تری را از آن شاهد بودیم.

 

رنو ساندرو استپ وی مدل ۹۶

رنو ساندرو استپ وی مجهز به گیربکس ۴ دنده اتوماتیک و موتور ۱.۶ لیتری، ضمن ارائه توان فنی و چابکی مناسب، از کیفیت بسیار بالایی در بخش پیشرانه و گیربکس و سایر قسمت‌های فنی خود بهره می‌برد. ضمن آن‌که ظاهر آن تا حدی به خودروهای کراس اوور کوچک شباهت دارد.

 با این وجود نمی‌توان زیبایی چندانی در قسمت بیرونی و فضای داخلی کابین آن پیدا کرد. ساندرو استپ وی کیفیت سواری قابل قبولی ارایه می‌دهد و صندلی‌های ردیف عقب آن نیز جادار است. مدل‌های فول آپشن آن نیز امکانات تقریبا مناسب و متقاعدکننده‌ای نسبت به نسخه پایه ارائه می‌دهند. در مجموع اگر مشکلی با ظاهر و طراحی کابین این خودرو ندارید، می‌توانید آن را جزو یکی از بهترین خودروهای دنده اتومات ۵۰۰ میلیونی بدانید.

 جمع‌بندی

در پایان مقاله خودرو دنده اتومات زیر ۵۰۰ میلیون چی بخریم ، به عنوان جمع‌بندی می‌توان این طور بیان کرد که اگر سدان دنده اتومات پرفروش با طراحی ظاهری و داخلی جذاب، توان فنی بالا و گیربکس مدرن‌تر At6 به همراه کابین جادار نیاز دارید، دنا پلاس توربو اتومات می‌تواند چاره کار شما باش

پژو ۲۰۷ اتوماتیک بیشتر به درد خانواده‌های کوچک یا جوان‌ترها می‌خورد که از طراحی ظاهری و چابکی دلچسب این خودرو هاچبک فرانسوی لذت می‌برند. آریزو ۵ توربو ظاهر مناسبی دارد و توان فنی نسبتا مطلوب به همراه امکانات قابل قبول ارائه می‌دهد. ساندرو استپ وی نیز نان کیفیت سواری مناسب به همراه قطعات فنی بادوام خود را می‌خورد. از لحاظ فضای داخل نیز ساندرو به راحتی می‌تواند مناسب خانواده‌های چهار یا پنج نفره باشد.

در انتها باید تاکید کنیم که معیارهای خود در خرید یک ماشین دنده اتومات را با مطالبی که در اینجا اشاره کردیم، تطابق دهید تا آن وقت بتوانید یک ماشین اتوماتیک مناسب با بودجه حدود ۵۰۰ میلیون تومان بخرید. ناگفته نماند که علاوه بر مدل‌های فوق می‌توانید به گزینه‌های دیگری همچون چانگان cs35 ، ام جی ۶ مگنت، بسترن b30، برلیانس h330 و... نیز فکر کنید.

منبع: همراه مکانیک https://www.hamrah-mechanic.com/

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها