تعداد کارمندان و مجریان زن مورد تعرض قرارگرفته در شبکه‌های معاند درحالی روزافزون است که همین شبکه ها و افراد، مدعی دلسوزی برای زنان عفیف و نجیب ایرانی و البته پیام آور آزادی برای آنها بوده‌اند!

زن، زندگی، آزار

در بخش‌های پیشین این سلسله یادداشت‌ها درباره این صحبت کردیم که فرهنگ داعشی‌گری در ایران با عملیات منافقین، کومله و گروه‌های خشن‌برانداز به مثابه یک ابزار شیطان بزرگ در جنگ برای بازگرداندن سلطه و بردگی در ایران سابقه ۴۰ ساله دارد و جهل مضاعف است اگر ندانیم استکبار جهانی آگاهانه می‌کوشد با جنایت در شاهچراغ، بین سیاست و جنایت در اپوزیسیون مودت برقرار و آن را عادی‌سازی و آنان را آماده جنایت کند و بین فرهنگ آموزش درندگی، فرهنگ اغتشاش‌آفرینی و سیاست غرب‌گرایی در ذهن همراهان مستعد غرب، پیوند ایجاد و آنان را آماده سربازی ابلیس کند. به نوعی قبح داعشی‌گری را میان روشنفکران غرب‌گرا در گروه‌های سیاسی برده غرب بشکند.
کد خبر: ۱۳۸۶۶۳۶
نویسنده احمد میراحسان - شاعر و پژوهشگر

در ادامه به اینجا رسیدیم که برخی سلبریتی‌ها و اغتشاشگران پیش‌درآمد این حرکت جدید استکبار جهانی بوده‌اند. آن‌ها به اسم ایران، علیه ایران و به سود سربازی و مزدوری پروژه شیطان سلطه و سرمایه‌سالاری فرعونی جهانی زمینه‌سازی کرده‌اند. کارگردانان و هنرپیشه‌هایی که دست به عادی‌سازی زشت‌خواری زدند و با مانور خودفروشی تا ناموس‌فروشی، وطن‌فروشی و حرام‌خواری مسیر را ادامه دادند. در ادامه این سلسله یادداشت‌ها، امروز بخش پایانی آن را می‌خوانید.

به درد تبریک گفتن به بازیگر «عنکبوت مقدس» می‌خورند

آنان بدین‌سان در پس ادعا‌های ایران‌دوستی به ویران کردن ایران یاری رسانند تا ماحصل آن برانگیختن شهوات و خشم حیوانی برای مقابله با پاکی جریان اصلی میراث امام سید روح‌ا... خمینی (ره) و رهبری فریب‌ناپذیر امام‌سیدعلی خامنه‌ای شود و به سود براندازی شجره طیبه انقلاب اسلامی و تاسیس حکومت شیطانی پیش رود. این زمینه‌سازی همراهانی، چون حجاریان داشته و افراد بی‌ارزشی با علم کردن تئوری مرده مرگ مولف، برای بی‌اعتبار کردن قانون اساسی و ارزش قابل اتکا تفسیر واحد از قانون جمهوری اسلامی و توصیه بلبشو و هرج و مرج و مجوز عمل آشوبگرانه و نیز رهبران اصلاح‌طلبی که دیگر همچون نیت‌های تاریخی، غرب از جسدشان عبور کرده، دیگر اهمیتی ندارند و به درد پیام تبریک فرستادن برای بازیگر فیلم «عنکبوت مقدس» می‌خورند که با بی‌حیایی چشم بر معنای این فیلم می‌بندد و با عمامه، علیه امام‌رضا (ع) قیام می‌کند و گمشتگی و عناد درمان‌ناپذیر و بی‌سوادی رهبران دیگری که با نابینایی موضوع پروژه اغتشاش اخیر را عملکرد گشت ارشاد و غیرقانونی و غیرشرعی بودن آن معرفی می‌کند و چنین به همدستی با این پروژه مستکبران جهانی می‌غلتند که به ریش ساده‌لوحی‌شان می‌خندد و حظ می‌برد از این‌که به این سادگی اینان را به سربازان بی‌مزد و مواجب خود بدل می‌کند و بالاخره گروه رسوا و پادو‌هایی که فرامین نهاد‌های قدرت و همدستان و دستورات آنان را وارونه همچون انتخاب و تلاش خود وانمود می‌سازند. آنان راه افتادند که ما بودیم که به سفارت‌های خارجی رفته و از آنان خواسته‌ایم که به ایران اشغال‌شده حمله کنند. این دروغ و تصویر اشغال‌شدگی ایران که حکومت آن محصول شرکت قریب به اتفاق مردم با ۲/۹۸ آرا بود مضحک‌تر از آن است که تاریخ به آن نخندد.

ادامه به سوی حرکتی نجات‌بخش و الهی


ج)، اما در دور جدید، زمینه‌سازی اغتشاش و براندازانه ماجرای مرحوم مهسا امینی جایگاه ویژه‌ای دارد و همان وانموده و گیم شیطانی و بهانه‌جویانه و اغواگر مضحکی است که برای حادثه اتفاقی که ربطی به حکمرانی جمهوری‌اسلامی و عملکرد اصلی ارشاد ندارد، ربات‌ها و سربازان مسخ‌شده و سحر شده، غرب شیطانی اهداف اربابان جنایتکار جهانی را برده‌وار به اجرا نهاده‌اند. مضحکه آن است که سکته خانمی که برای یک توضیح ساعتی به مرکز ارشاد فراخوانده شد بهانه این همه کشتار و آشوب‌سازی قرار گیرد. انسان باید بس فروپست‌تر از ابلهان باشد که نداند این بهانه بیشرمانه است و اصرار به این بازی بالاخره به اتمام حجتی تمام خواهد شد که بازیگران دروغگو و خونریز و جنایتکار ماجرای شیطانی به صدای خود خواهند رسید. بدین‌سان جایگاه کشتار حرم مطهر امام احمد بن موسی (ع) روشن می‌شود. این جایگاهی است که انوار آن روشنی بخش است.
۱) این حرکت دیوانه‌وار و ناپاک داعش، نوکر آمریکا و اسرائیل در کینه به کانون پاکی، شرافت، آزادگی و هدف الهی نشان غضب‌شان علیه امام رضا (ع) و امامان معصوم و حضرت مهدی (عج) است که حرم امام رضا (ع) پادگان تربیت شیعیان در مخالفت با حکومت جور و ظلم جهانی است و مشرق و شعشعه انتظار برای عدل موعود است.
۲) امروز با کابینه آقای رئیسی شیاطین جهانی و احزاب داخلی و احزاب و سازمان‌های همدست با کفر محارب فهمیده‌اند که دیگر امکان ویرانی از درون حکومت به وسیله نئولیبرال‌های همسو با آنان وجود ندارد و در ایران خبری شده که بوی مرگ برای‌شان از آن بپا خواسته و این حکومت پس از ۳۰ سال در مسیر حرکتی متحد برای بریدن دست استکبار و سلطه‌جویان و ساختن ایران گام برمی‌دارد. از همین رو همه نیروهایش را بسیج کرده تا مانع تداوم این حرکت شود. وظیفه ما آن است که متحد و استوار سر این مار زهرآگین را قطع کرده و به حرکت نجات‌بخش و الهی ادامه دهیم. بدینسان جایگاه کشتار در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) در مسیر توطئه‌براندازی خشن غرب علیه ایران روشن می‌شود و نیز پاسخ به این پرسش که آیا اغتشاشات خیابانی به جنایت داعش و تحرک‌براندازانه سلبریتی‌ها پیوسته به توطئه شیطان بزرگ علیه ایران و تحرکات روشنفکران و مردان سیاسی غرب‌گرا و اقلیتی از اقشار اجتماعی غرب زده و مسحور سبک زندگی آزاد و تکیه بر شهوات و فساد و دنیاپرستی یک فرماندهی واحد دارد دیگر دشوار نیست. این جریانات در مراتب مختلف قرار دارد، اما چه مستقیما و چه به سبب همسویی ایدئولوژی یا سیاسی غیرمستقیم و به سبب جاه‌طلبی‌های قدرت‌طلبانه با مشخصات سبک زندگی یا به سبب جهل در پی همسویی فکری یا روانی تحت فرمان بازی و پروژه و نحوه براندازی جمهوری اسلامی به وسیله قدرت سرمایه‌سالاری جهانی مستکبر تحت فرماندهی شیطان بزرگ قرار دارند که همه اذناب نفتی و غیر نفتی، تکفیری و نئولیبرال، داخلی و خارجی، بی‌دین و بانقاب و مسلمان می‌کوشند گرد او بیایند و هدفی جز قطع نگاه توحید اهل بیتی در ایران ندارد. پرچم و طنینی که رسواگر نقشه‌ها و ماهیت شیطانی این قدرت جاعل است و مرگ محتوم آن را پیش‌بینی می‌کند. پرتو‌های آگاهی بخشش مستضعفان جهان را به رستاخیز و انتظار برای عدل موعود جهانی (عج) فرا می‌خواند و خواب از چشمان ظالمان جهان ربوده است. حمله به حرم مطهر احمد ابن موسی (ع) اگرچه نقطه‌ای از خط ممتد عملیات شیطان و باطل علیه حق و ا... و بندگان است، اما ضمنا گویای حقیقت بزرگی است و آن افشای روح به ماهیت انواع حرکت‌های ضد انقلابی در جهان به ایران است. این حرکت‌ها ماهواً با اعتراضات اصلاح‌طلبانه برای مبارزه با جریانات ممتد فرق دارد. اعتراضات برای نفی تبعیض و فساد و بی‌عدالتی تقویت‌کننده ریشه‌های طیبه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است. لکن روی کافرانه و محارب و فاسد و خونریز و خشن و وحشی و ظالم نهفته در اغتشاشات و اغتشاش‌طلبان گوش به فرمان شیطان بزرگ حتی وقتی شعار‌های زیبایی مثل «زن، زندگی، آزادی» می‌دهند، پنهان است. این روی کافرانه در عملیات استریپ‌تیز داعش، روی شیطانی درون این اغتشاشات است و جایگاهش را باید در این عریان‌سازی ادراک کرد. جایگاهی که دنیس راس از پیش آن را فاش کرده و نشان داده عملیات همزمان وحشیانه، درندگی‌های تروریستی و خونریز و حرکت‌های فرهنگی و سیاسی، این تحرکات ظالم‌المسلامت‌آمیز با خواست شیطانی، شعار شالوده‌شکنانه چگونه ماهیت یگانه دارند و با اعتراضات مردمی و اصیل ضد ظلم و ضد همدستی قدرت‌مداران با جانیان جهانی مدرن و قدرت‌های استکباری و اعتراض به سود اصلاح واقعی و استقلال و پیشرفت و آزادگی ایران ماهواً متفاوت هستند.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها