فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان گفت: ایران روز به روز در سطح جهانی قوی تر و عزیزتر می شود و موجب رعب و وحشت در دل دشمنان می شود و از این ایران قوی می ترسند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان گفت: ایران روز به روز در سطح جهانی قوی تر و عزیزتر می شود و موجب رعب و وحشت در دل دشمنان می شود و از این ایران قوی می ترسند.
کد خبر: ۱۳۸۶۶۰۱

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان گفت: ایران روز به روز در سطح جهانی قوی تر و عزیزتر می شود و موجب رعب و وحشت در دل دشمنان می شود و از این ایران قوی می ترسند.

 

سرهنگ پاسدار عبدالله صادقی در مراسم اولین یادواره شهدای پشت کوه آبداران بخش رودخانه شهرستان رودان افزود: قبل از انقلاب در ساخت صنعت تموشک وابسته بودیم اما امروز ششمین قدرت موشکی جهان، آن هم با دانش بومی خودمان شدیم و قدرت هسته ای، فضایی و پهبادی جهان را کسب کرده ایم که دشمن از این قدرت و توان ما خواب راحت ندارد.

 

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری در مراسم 13 آبان در جمع دانش آموزان فرمودند که دشمن با به راه انداختن این فتنه ها و آشوب ها نشان می دهد که این ها بحث حجاب و جمهوری اسلامی را بهانه کرده اند بلکه از ایران قوی شده می ترسند.فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان اظهارداشت: قبل از انقلاب نگاه کنید زن ایرانی هیچ شان و جایگاهی نداشت اما امروز به برکت

 

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مقام های برتر علمی و ورزشی درجهان دست یافته اند که جای بسی افتخار است.سرهنگ صادقی ادامه داد: در روز 13 آبان دشمن فکر می کرد که کار ایران دیگر تمام شده است اما امسال متفاوت از هر سال بود که نه تنها دانش آموزان بلکه همه مردم با بصیرت ایران وارد میدان شده بودند و با قاطعیت از دستگاه قضا خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران و آشوبگران شدند.

 

وی تصریح کرد: با بسیجیان و شهدا توانستیم مقابل دشمن بایستیم و امروز شهدای ما شدند اقتدار ایران و دشمن جرات ندارد چپ به ما نگاه کند چون پیر و جوان ما الگویشان شهداست و همان حرکت شهدا را دنبال می کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مظهر قدرت ایران، شهدا هستند و زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و این افتخار برای ماست.

 

سرهنگ پاسدار صادقی افزود: در این حادثه اخیر از نوجوان 13 ساله تا پیرمرد 65 ساله در یک عملیات شهید شده اند و این صحنه کربلا را برای ما تداعی می کند.

 

وی بیان داشت: بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی ایران می گذرد و هر سال یادی از شهدا می کنیم تا شاید دل های خودمان زنده شود؛ همه ائمه و پیامبران ما حرکتی را برای تشکیل حکومت اسلامی شروع کردند که خیلی ها موفق شدند و خیلی ها هم نتیجه کارشان به شهادت ختم شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودان با اشاره به اینکه آمریکا دشمن بزرگ جهان است، اظهارداشت: در زمان حکومت شاهنشاهی، خودباوری در ملت ایران وجود نداشت که امام راحل در مقابل این حرکات ناشایست ایستاد تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و حکومت اسلامی تشکیل شد و شاه مجبور به فرار شد.

 

سرهنگ پاسدار صادقی ادامه داد: هماهنگونه که امام خمینی(ره) فرمودند؛ ملت ایران برتر از ملت حجاز و عهد رسول الله بوده؛ چون جوانان ایرانی بصیرت و دانش داشتند و محکم در مقابل آمریکا و اسرائیل و ایادی آن ایستادند.

 

وی گفت: قران و امنیت و نیروی حافظ امنیت ما را آتش می زنید و هرروز بسیجی نظامی و مردم ما در این راه به شهادت می رسد و حرکت شما اشتباه است و نظام اسلامی صبر استراتژیک دارد.

 

وی ادامه داد: زمان حکومت پهلوی می خواستند چادر را از سر زن ایرانی بردارند که در این راه 2 هزار شهید دادیم و نتوانستد زن ایرانی را بی حجاب کنید واکنون که یک مرجع و نائب امام زمان (عج) حکومت این کشور را برعهده دارد و یک رییس جمهور اسلامی و مکتبی به این ملت خدمت می کند، می خواهید چادر از سر ایرانی در بیاورید؟!انتظار دارند فتنه بی عفتی را در ایران ما راه بیاندازدند اما بدانید این حرکت شما مریم رجوی ها، باطل است.سرهنگ صادقی گفت: شما می خواهید این نظام را شکست دهید که تمام جهان شرق و غرب آمدند مقابلش گرفتند و نتوانستند کاری کنند چرا که خدا پشت ماست .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها