هیأت بوکس مازندران جزو سه هیأت برتر کشور است
رئیس هیئت بوکس مازندران در گفتگو با جام جم آنلاین مازندران :

هیأت بوکس مازندران جزو سه هیأت برتر کشور است

خدر ولدی، با اشاره به در پیش بودن رقابت های لیگ برتر بوکس، اظهار کرد: فدراسیون بوکس طی فراخوانی از استان ها و تیم هایی که می خواهند در لیگ برتر شرکت کنند خواسته تا اعلام آمادگی کنند.
کد خبر: ۱۳۸۶۵۳۲

جام جم آنلاین؛ دبیر هیات بوکس کرمانشاه از برنامه ریزی این هیات برای حضور تیمی از کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر بوکس خبر داد.

وی با بیان اینکه تاکنون چهار تا پنج تیم اعلام آمادگی کرده اند، گفت: طبق صحبت هایی که در هیات  داشته ایم، قرار است کرمانشاه نیز برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کند.

دبیر هیات بوکس استان هدف اصلی از حضور هیات در این لیگ را کسب تجربه و حفظ نام کرمانشاه در بوکس کشور عنوان کرد و افزود: بوکسورهای مطرح استان همچون پوریا امیری و مهدی امیری برای تیم های قدرتمند که توان مالی بالایی دارند مسابقه خواهند داد و ما نیز از بوکسورهای جوان استفاده خواهیم کرد تا تن آنها به بوکسورهای توانمند کشوری بخورد و کسب تجربه کنند.

وی با بیان اینکه طبق برآوردهای انجام شده حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان برای حضور نماینده ای از کرمانشاه در لیگ نیاز است، اضافه کرد: باتوجه به اینکه اسپانسری نداریم، تلاش خواهیم کرد تا با کمترین هزینه در رقابت های لیگ شرکت کنیم و از ظرفیت بوکسورهای بومی استفاده کنیم.

ولدی تصریح کرد: البته برای حضور در لیگ با برخی از مشکلات و موانع همچون مشکلات مالی هم مواجه هستیم که قرار است این مسائل را در هیات مورد بررسی قرار داده و با فدراسیون هم رایزنی هایی انجام دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها