رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و وزش باد شدید در سایر نقاط کشور و سکون نسبی و آلودگی هوا در تهران و کرج خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۶۴۶۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۲۱ آبان) در مناطقی از خوزستان، لرستان، ایلام، جنوب همدان، مرکزی، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه شمالی فارس، اصفهان، یزد، شمال کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات تهران و سمنان بارش باران گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: یکشنبه (۲۲ آبان) در جنوب یزد، کرمان، شمال و شرق فارس و ارتفاعات جنوب و غرب اصفهان بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد و در گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا دوشنبه (۲۳ آبان) در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است. سه شنبه (۲۴ آبان) در سواحل غربی دریای خزر و اردبیل و چهارشنبه (۲۵آبان) در مناطقی از غرب و شمال غرب و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش رخ می‌دهد. طی این پنج روز بارش برف در مناطق کوهستانی و سردسیر البرز مرکزی و شرقی و همچنین زاگرس مرکزی دور از انتظار نیست.

ضیاییان گفت: همچنین امروز هوای مناطق پرتردد شهر‌های تهران و کرج با توجه به سکون نسبی هوا غبار آلود است. امروز دریای خزر و شمال خلیج فارس، یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز و سه شنبه دریای خزر مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۲آبان) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۲۳ آبان) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۱ و۲۲ آبان) بندرعباس با دمای ۳۰ و۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و بجنورد با دمای صفر و ۳ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها