اعلام فهرست نهایی تیم ملی فوتبال انگلیس برای جام جهانی ۲۰۲۲ انتقادات زیادی را متوجه سرمربی سه‌شیرها کرده است.
اعلام فهرست نهایی تیم ملی فوتبال انگلیس برای جام جهانی ۲۰۲۲ انتقادات زیادی را متوجه سرمربی سه‌شیرها کرده است.
کد خبر: ۱۳۸۶۴۱۹

به گزارش جام جم آنلاین، لیست نهایی تیم ملی فوتبال انگلیس برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام شد و گرث ساوت‌ گیت ۲۶ بازیکن را به اردو فراخواند تا در جام بیست و دوم شرکت داشته باشند.

دعوت از چند بازیکن و عدم دعوت از چند ستاره حسابی سوژه‌ی رسانه‌ها و فوتبالدوستان و کارشناسان انگلیسی شده و سرمربی سه‌شیرها در مظان اتهام قرار داده است.

در فهرست اعلام شده هری مگوایر، مدافع نیمکت‌نشین و پراشتباه منچستریونایتد همانند اردوهای قبلی در تیم ملی انگلیس جای ثابت خود را حفظ کرده است.

از طرفی کایل واکر، مدافع مصدوم منچسترسیتی که مدت‌هاست بازی نکرده فرصت حضور در لیست تیم ملی کشورش را به دست آورد. خط خوردن فیکایو توموری، مدافع تیم میلان در خط دفاعی از نکات جالب توجه به حساب می‌آید.

در خط میانی کالوین فلیپس نیز دعوت شده است. بازیکن موفق انگلیس در یورو ۲۰۲۰ از زمانی که به منچسترسیتی آمده یا روی نیمکت بوده و یا مصدوم بوده است. با این وجود ساوث‌گیت ترجیح داده تا از این هافبک در لیست نهایی خود بهره ببرد.

اتفاقات بزرگ در خط حمله رخ داد. مارکوس رشفورد، پس از یک سال دوباره به تیم ملی انگلیس دعوت شد ولی هم‌تیمی‌اش جیدن سانچو این شانس را از دست داد تا در قطر همراه سه‌شیرها باشد.

ایوان تونی و تامی آبراهام، مهاجمان برنت‌فورد و آاِس‌رم که در این فصل نمایش درخشانی در تیم‌های باشگاهی خود داشته‌اند جایی در لیست نهایی ندارند ولی کالوم ویلسون، مهاجم آماده‌ی این روزهای نیوکاسل توانست نظر کادرفنی را به خود جلب کند.

کوین گالاگر و جرود بوون، بازیکنان تیم‌های چلسی و وستهم دیگر دعوت‌نشده‌های مهم لیست انگلیس به شمار می‌روند. از طرفی جیمز مدیسون موفق شد نام خود را در بین دعوت‌شده‌ها قرار دهد.

تیم ملی فوتبال انگلیس در تاریخ ۳۰ آبان‌ماه باید اولین بازی خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ را مقابل شاگردان کارلوس کی‌روش انجام دهد. ولز و آمریکا ۲ تیم دیگر حاضر در گروه دوم مسابقات خواهند بود.

فهرست جنجالی تیم ملی فوتبال انگلیس اعلام شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها