یک فانوس دریایی بر فراز صخره ساحلی گیله‌موت در نزدیکی روستای خیالی مک‌گیلی‌کادی؛ صاحب فانوس، یعنی بیل با دوستانش کرومارتی، راس و البته سگش داگر آنجا را اداره می کرد. مشخصه کرومارتی ریش پروفسوری اش بود
کد خبر: ۱۳۸۶۴۱۳
نویسنده مریم فلاح


یک فانوس دریایی بر فراز صخره ساحلی گیله‌موت در نزدیکی روستای خیالی مک‌گیلی‌کادی؛ صاحب فانوس، یعنی بیل با دوستانش کرومارتی، راس و البته سگش داگر آنجا را اداره می کرد. مشخصه کرومارتی ریش پروفسوری اش بود. راس هم جوانی سر به هوا که اغلب برای خرید به دهکده می رفت. بازرسی هم بود که بی خبر سر می رسید و تمیزی فانوس خیلی برایش مهم بود. ادی استون صاحب تنها مغازه دهکده بود؛ کلیه مایحتاج اهالی دهکده از گوجه فرنگی تا سه چرخه در مغازه اش پیدا می شد، جالب تر اینکه او همه کاره دهکده بود. برقکار، پستچی،شیرفروش،پلیس و شهردار. اوکلاه های زیادی داشت و برای عوض کردن شغلش فقط کافی بودکلاهش را عوض کند! در بین اهالی دهکده مادربزرگی هم بودکه برای اعضای فانوس کیک جو درست می کرد. ماجراهای این کارتون از زبان بیل، با صدای گرم هوشنگ مرادی روایت می شد. اصغر افضلی و تورج نصر نیز در "ماجراهای فانوس دریایی "صداپیشگی داشتند.
"ماجراهای فانوس دریایی"با نام اصلی ماجراهای پورتلند بیل (انگلیسی:The Adventures of Portland Bill)سال ۱۹۸۳ میلادی به شیوه استاپ موشن ، به کارگردانی جان گریس تولید شد.

تعداد بازدید : 16
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها