در نشست روز ایمنی دربرابر زلزله و آموزه های زلزله بم تاکید شد؛

لزوم بهره گيري از ظرفيت هاي قانون بودجه براي پيشبرد اهداف بازآفريني شهري

شهردار سمنان گفت: فاز جدید طرح ساماندهی و توسعه صحن و بازار حرم حضرت یحیی بن موسی (ع)، همزمان با افتتاح دفتر بهسازی طرح و تخریب املاک تملک شده، آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۸۶۲۵۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، سیدعلی مرتضی‌نژاد در مراسم ساماندهی صحن و بازار حرم حضرت یحیی بن موسی با اشاره به پیگیری‌های رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، استاندار و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و امام‌جمعه سمنان، اظهار کرد: به دلیل گستردگی و اهمیت طرح ساماندهی و توسعه صحن و بازار حرم حضرت یحیی بن موسی (ع) سمنان، دفتر بهسازی این طرح با هدف هماهنگی و پیشبرد امور ایجاد شد.

در ادامه محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی و توسعه صحن و بازار حرم حضرت یحیی بن موسی (ع) نقطه عطفی برای مدیریت شهری سمنان است و با توجه به طرح خوبی که شهرداری برای توسعه حرم تهیه کرده و حفظ بافت سنتی در آن لحاظ شده است، به طور قطع با اجرای صحیح طرح برای شهروندان، زائران و گردشگران جذابیت بسیار فراوانی دارد.

پس از افتتاح دفتر بهسازی طرح توسط استاندار سمنان، شش پلاک تملک شده از سوی شهرداری در راستای اجرای فاز جدید طرح ساماندهی و توسعه صحن و بازار حرم حضرت یحیی بن موسی (ع) سمنان تخریب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها