در گردهمایی روابط عمومی‌های آموزش و پرورش استان اصفهان به میزبانی فولاد مبارکه مطرح شد؛

استقبال وزارت آموزش و پرورش از اعلام آمادگی فولاد مباركه برای برگزاری «اردوهای راهیان پیشرفت»

مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان از کاهش زمان اورهال این شرکت به ۲۰ روز با سودآوری ۲۰ میلیون دلاری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۶۱۸۴
جام جم آنلاین اصفهان ؛ دکتر محسن قدیری در بازدید از اورهال این شرکت و در جمع کارکنان با بیان اینکه هر یک از افراد حاضر در شرکت نقش چرخ دنده‌هایی را دارند که در صورت نبود هر کدام، دیگران نیز دچار چالش خواهند شد، اظهار داشت: اصفهان، استان نخبه پرور است، کاربزرگی انجام شده که در مسیر بحرانی از آن عبور کردیم و با شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن آن به نقطه خوبی رسیدیم.
وی با بیان اینکه هدفگذاری ما برای تعمیرات اساسی پالایشگاه اصفهان در سال جاری کاهش زمان بود، ابراز داشت: با مدیریت علمی و طراحی اپلیکیشن مناسب توانستیم به هدف خود دست یابیم و حتی امروز ۲ درصد جلوتر از برنامه هستیم.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان با بیان اینکه کاهش مدت زمان اجرای اورهال در هر روز، نزدیک به ۲ میلیون دلار ارزش افزوده برای شرکت پالایش نفت اصفهان خواهد داشت، افزود: باید توجه داشت که در این دوره از اورهال پالایشگاه اصفهان تاکنون موفق به کاهش ۱۰ روزه انجام این عملیات شده‌ایم و بر اساس اعلام نظر کارشناسان همچنان ظرفیت برای کاهش زمان وجود دارد.
وی ادامه داد: تجهیزات شرکت پالایش نفت اصفهان سال ۵۸ راه‌اندازی شده و ما با راهاندازی واحدهای جدید “های تلکنولوژی” مانند واحد بنزین سازی و واحد تقطیر ۳ در پالایشگاه جنوبی برای نوسازی اقدامات خوبی را انجام داده‌ایم، گفت: برنامهریزی ما این است که تا سال ۱۴۰۵ تعداد این واحدها به ۲۰ عدد برسد.
قدیری در ادامه با بیان اینکه دشمن بر علیه کشور دست به جنگ ترکیبی زده است، گفت: مردم با هوشیاری همیشگی این جنگ را به خوبی درک کرده و در میدان دشمن بازی نکردند.
وی با اشاره به فعالیت ۱۰۰ کمیته فکر در شرکت پالایش نفت اصفهان افزود: ما برای رسیدن به اهداف بزرگمان از استراتژی‌های این اتاقهای فکر استفاده می‌کنیم و نقشه های استراتژیک خودمان را پیاده سازی می‌کنیم.
قدیری در ادامه با بیان اینکه همه کارکنان شرکت پالایش نفت اصفهان باید با کیفیت بالا زندگی کنند، گفت: ما چارت اداری خود را از سه هزار و ۲۰۰ نفر به چهار هزار و ۳۰۰ نفر افزایش دادیم و با تاسیس ۶ شرکت جدید در آینده نزدیک ۱۰ هزار نفر در استان اصفهان شاغل خواهند شد که این امر به کاهش بیکاری کمک قابل توجهی دارد.
وی همچنین به مدیریت آب در شرکت پالایش نفت اصفهان اشاره کرد و افزود: در کنار مدیریت آب انتقال آب از دو دریای عمان و خلیج فارس را نیز اجرایی خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان همچنین به پرداخت همزمان حقوق همه کارکنان تحت پوشش پالایشگاه اصفهان اشاره کرد و گفت: این امر در راستای تکریم همه کارکنان از آخر ماه جاری اجرایی خواهد شد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها