رییس پلیس پایتخت جزییات دستگیری عاملان شهادت «آرمان علی وردی» را اعلام و همچنین درباره پرونده ربایش دکتر فرهود پدر علم ژنتیک ایران نیز توضیحاتی بیان کرد.
کد خبر: ۱۳۸۵۵۶۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ امروز با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری عاملان شهادت شهادت «آرمان علی‌وردی»، گفت: پس اقدام وحشیانه و جنایتکارانه‌ای که روی شهید علی وردی در اکباتان انجام شد تیم‌های ویژه پلیس آگاهی ۱۵ نفر از عناصر اصلی جنایت را شناسایی کردند و پنج نفر از عوامل اصلی توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند و کار را دنبال می‌کنیم تا سایر افراد مرتبط با این پرونده را نیز دستگیر کنیم.

وی ادامه داد: همزمان دستگاه قضایی نیز در حال بازجویی از این افراد هستند تا در کمترین زمان به سزای اعمال خود برسند. این متهمان همه مرد هستند و این افراد اعترافاتی نیز داشته اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه این جنایت بزرگ و فجیعی است و به این دلیل است که این افراد فریب‌خورده دشمن هستند. گفت: این افراد در تهران دستگیر شدند و در حال بررسی سابقه‌دار بودن آن‌ها هستیم. البته علی‌رغم دستگیری این افراد در شهرک اکباتان این افراد اهل این منطقه نیستند.

سردار رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ربایش دکتر فرهود پدر علم ژنتیک ایران، گفت: وی پس از ۴۸ ساعت به مطب خود برگشت، اما ما با پیگیری خود عوامل این ربایش که طلب هشت میلیارد تومان پول از وی کرده بودند را دستگیر کردیم.

رییس پلیس پایتخت این را هم گفت: با افرادی که امنیت جامعه را به خطر بیندازند، برخورد خواهیم کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها