حکم ارتداد برای «م.ج.ی.د» که در فضای مجازی اقدام به حمایت مالی و معنوی از افراد مخالف اسلام و کمک به جریان های فکری مخالف اسلام در حمایت از فرق ظاله می‌نمود صادر شد.
کد خبر: ۱۳۸۵۲۶۱

به گزارش جام جم آنلاین، او تابعیت ایرانی-بریتانیایی دارد و بنابر گزارش‌ها از اواخر سال ۱۳۹۲ در قالب موسسه فرهنگی حقوقی در تهران به حمایت مالی،معنوی و آموزشی از طریق مشاوره حقوقی و برگزاری سمینار و آموزش رایگان اعضای فرقه ظاله بهائیت و تکثیر کتب آموزشی و مبلغ ادیان مسیحیت و بهائیت و عضوگیری و تشویق مردم به فساد و فحشا از طریق تشکیل کلاسهای ادبی و حقوقی نموده و درسال ۱۳۹۷ از ایران خارج شده که به کشور بازنگشته.

بنابر استفتاء مراجع عظام شیعه،با توجه به گستردگی عمل این شخص و ورود ضرر مالی و حیثیتی ازطریق فعالیت های وی به دیگران و به نفع اعضای فرق ضاله و منحوسه و به جهت جلوگیری از سهل‌انگاری دیگران و عدم تضعیف باورهای دینی حکم به مهدورالدم بودن «محمد جعفر.ی.د» صادر گردیده.

با توجه به گسترده بودن فعالیت تبلیغی نامبرده و دو متهم دیگر جهت شناسایی دیگر افراد متصل به این شبکه، پرونده همچنان در شعبه ویژه دادسرای انقلاب در حال رسیدگی است.

حکم ارتداد برای یکی از حامیان فرقه بهائیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها