پیام تبریک محمدمهدی زاهدی ،نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار:

خبرنگاران روایتگر موفقیت های امروز و ترسیم پیشرفت های آینده هستند

استاندار کرمان دردیدار با تعدادی سرمایه‌گذار خارجی ازآمادگی استان در حمایت از فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی خبرداد. 
کد خبر: ۱۳۸۴۸۴۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محمدمهدی فداکار،درنشست سرمایه گذاری استان اظهار داشت:با شناخت ظرفیت‌ها درحوزه‌های مختلف وسرمایه‌گذاری روی آنها می‌توان به چرخه اقتصاد کشور کمک کرد،لذا از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم.

وی بااشاره به اینکه آماده هستیم که این ظرفیت‌ها را به سرمایه گذاران واگذار کنیم و از‌ سرمایه‌گذاری در استان کرمان،حتماً حمایت خواهیم کرد،گفت:سرمایه‌گذاری خارجی نیزیک ظرفیت است وحامی ایجاد منابع مالی خارجی در استان هستیم. 

استاندار کرمان،سرمایه‌گذاری در بخش مسکن را در قالب طرح اقدام ملی مسکن،ظرفیت بزرگی برای استان دانست و اظهار داشت:می‌توان فرصت‌های سرمایه‌گذاری که در استان احصاء شده را با همکاری بین دستگاه‌های مختلف با سرمایه‌گذاران به انجام رساند.

محمد مهدی زاهدی،نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز دراین جلسه با بیان اینکه زمینه کشت و صنعت دراستان کرمان وجود دارد و متاسفانه ازظرفیت‌های موجود بهره‌وری لازم نمی‌شود،اظهار داشت:امکان سرمایه‌گذاری دراستان باید تسهیل شود.

در این جلسه ظرفیت‌های مهم استان کرمان در حوزه های مختلف کشاورزی،ساخت هتل،بیمارستان،احداث راه‌ آهن و معادن،برای جذب سرمایه گذار خارجی از سوی مدیران اجرایی استان معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها