رییس پلیس پایتخت از کشف یک پرونده کودک‌ ربایی میلیاردی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۴۸۲۱
تعداد بازدید : 422

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران درباره پرونده ربایش یک کودک توسط کودک‌ ربایان گفت: حدود ۱۰ روز پیش هنگامی که فرزند یکی از خانواده‌ها به نام مجتبی که ۱۰ سال داشت اول صبح در حال رفتن به مدرسه توسط آدم ربایان ربوده‌ شد. این خانواده در شهریار و منطقه دولت‌آباد زندگی می‌کردند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که پس از چند ساعت همکاران ما در پلیس آگاهی از این ماجرا باخبر شدند و تیم‌های ویژه عملیاتی پلیس آگاهی پایتخت کار خود را آغاز کردند، گفت: پیدا کردن این کودک بسیار پیچیده بود.آدم‌ربایان بعد از ربودن کودک به استان قم رفتند و کودک را در یک مخفیگاه نگهداری می‌کردند و در ادامه از خانواده کودک درخواست پول کردند.

رئیس پلیس پایتخت درباره مبلغ درخواستی آدم‌ ربایان تصریح کرد: آدم‌ربایان در ابتدا مبلغ ۱۰ میلیارد تومان پول نقد می‌خواستند. در ادامه این افراد درخواست کردند که این ۱۰ میلیارد تومان به صورت رمز ارز برایشان واریز شود.

رحیمی گفت: با آموزش هایی که ماموران پلیس آگاهی به خانواده این کودک دادند پلیس تلاش کرد تا سرنخ‌هایی در این پرونده پیدا کند که در نهایت در یک عملیات ۱۰ روزه تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی نتیجه‌بخش بود و کودک در محل مشخص شده پیدا شد.

رئیس پلیس پایتخت افزود: ماموران پلیس با استفاده از راه‌های کشف علمی جرم نقطه و محل آدم ربایان را پیدا کردند و شب گذشته در یک عملیات که توسط چهار تیم عملیاتی ویژه اجرا شد، به محل گروگان گیران یورش بردند و دو گروگانگیر دستگیر شدند.

رحیمی با بیان اینکه کودک در محل سالم و سلامت پیدا شد، گفت: این اقدام از آن جهت ویژه است که پلیس هیچ‌گونه سرنخی از آدم ربایان نداشت.

رحیمی تاکید کرد: افتخار ما برقراری نظم و امنیت برای شهروندان است. افرادی که دنبال این اقدامات هستند و می‌خواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند بدانند پلیس در تمام زمان‌ها و مقاطع قاطعانه و قدرتمندانه در مقابل آنها ایستاده است و برخورد قانونی را با آنها انجام خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها