مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: ظرفیت‌های استان برای موفقیت تیم فوتبال پاس همدان بکار گرفته می‌شود.
کد خبر: ۱۳۸۴۷۲۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان  به نقال از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، علی حقیقی در دیدار با بازیکنان، اعضای کادر فنی و مربی تیم پاس همدان که با حضور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و دبیر هیئت فوتبال استان صورت گرفت، اظهار کرد: با تمام توان در کنار تیم پاس خواهیم ماند.
وی با اشاره به محدودیت‌های قانونی جهت حمایت مالی از تیم‌های حرفه‌ای، اظهار کرد: به‌عنوان خادم ورزش و جوانان استان هرچه را به‌عنوان قول و وعده مطرح کنیم بر اجرای آن متعهد هستیم و برای تحقق آن از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه دررابطه‌با تیم فوتبال پاس رایزنی‌های متعددی با مسئولین ارشد استان صورت‌گرفته است، گفت: امیدواریم بتوانیم پاس همدان را به جایگاه واقعی خود برسانیم؛ چراکه استان همدان و تیم پاس ظرفیت درخشش را دارد.
وی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم بازیکنان و کادر فنی بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای در مستطیل سبز حاضر شوند، گفت: هدف ما و همه شما عزیزان کسب نتیجه مطلوب از فصل و بازی‌هایی است که صورت می‌گیرد؛ لذا دراین‌بین تمام تلاش خود را برای کاهش ناملایمات خواهیم کرد.
حقیقی با بیان اینکه تا روزی که خدمتگزار ورزش استان هستم خود را در قبال همه تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی متعهد می‌دانم، گفت: امیدواریم با همدلی و اتحاد شاهد درخشش و کسب توفیق ورزش و ورزشکاران استان در سطوح ملی و فراملی باشیم.
گفتنی است پاس همدان در جریان دیدارهای هفته پنجم لیگ دسته دوم کشور روز جمعه به میزبانی خراسان شمالی مقابل اترک بجنورد صف‌آرایی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها