فروش انواع شیرالات واتصالات وانواع شیرگازی ساراوشیرگازی اذرزیرقیمت روز بازار
کد خبر: ۱۳۸۴۵۳۶

شیرگازی سارا

شرکت سارا از نمونه شرکت های داخلی می باشد که به تولید انواع شیرآلات مختلف مانند: شیرگازی، قطعات ماشین کاری، سری تراشی، اجزاء کنترلی، شیرهای مورد استفاده وسایل گاز سوز، پرداخته و توانسته با توجه به نیاز جامعه در توسعه گاز شهری متنوع ترین نوع شیرآلات را به بازار عرضه نماید.

این مجموعه به دلیل اینکه در تهران و در مرکزیت قرار گرفته است می تواند محصولات خود را به راحتی در سراسر ایران توزیع نماید و در زمینه تولید مواد اولیه مرغوب بهتر عمل کند.

سارا امروزه یکی از معتبرترین برندهای ایرانی می باشد که با تولیدات با کیفیت موفق شده است رضایت حداکثری خریدداران خود را جلب نماید و برای تأمین نیاز آنها گامهای مهمی را بردارد.

مدیران پر تلاش سارا سعی نموده اند در تمامی خطوط تولید از بهترین ماشین آلات و دستگاه های نوین استفاده کنند و شیرآلات را با اتکا به دانش فنی متخصصین ایرانی و با کنترل مراحل تولید، مظابق با استانداردهای ملی ایران تولید نمایند.

کاربردشیرالات واتصالات گازی ساراوشیرگازی اذران درساختمان چیست؟

انواع تولیدات شرکت سارا

 

  • شیرآلات ربع گرد گازی سارا

  • شیرآلات کشویی سارا

شیرگازی سارا از نمونه تولیدات شرکت سارا می باشد که به خاطر کارکردی عالی مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است.

این محصول که برای قطع و وصل جریان سیال به کار گرفته می شود از یک پوسته یا بدنه ای با متریال برنج تولید شده است که با نام شیر Ball Valve نیز شناخته می شود، در شیرگازی سارا، قطعه ای کروی شکل به نام توپی قرار گرفته است که به وسیله یک شفت متصل شده تا با آن باز و بست جریان سیال را انجام دهد.

توپی باید در جهت عمود بر مسیر جریان قرار بگیرد تا با چرخش 90 درجه ای دسته اهرمی آن که بر بدنه تعبیه شده است جریان سیال درون انشعاب را قطع و وصل نماید.

 

زمینه های کاربردی شیر گازی سارا

 

  • تأسیسات خانگی

  • تأسیسات صنعتی

  • قابل نصب در مکان های مختلف مانند: تأسیسات گاز رسانی مختلف

  • قابل نصب در ورودی مجتمع ها و ساختمان های اداری

  • قرار گرفتن قبل از کلیه لوازم گاز سوز

ویژگیهای شیرگازی سارا شمل مواردی همچون: کیفیت و کارد مطمئن، مقاوم در برابر فشارهی بالا، قابلیت نصب آسان، مقاوم در برابر ضربه و چکش خوری، استحکام و دوام بالا، مستحکم بودن قطعات و عمر بالا در کلیه تأسیسات

 

خرید شیرگازی سارا

 

برای خرید این محصول می توانید از طریق نمایندگی های فعال ما در شهر خود به صورت حضوری اقدام نمایید، اما اگر از آن دسته افراد هستید که می خواهید خریدی راحت انجام دهید می توانید به وب سایت انحصاری ما مراجعه نمایید و ضمن مشاهده قیمت ها، سفارش خود را ثبت نمایید تا در سریع ترین زمان برایتان ارسال شود.

قیمت شیرگازی سارا با توجه به اندازه های مختلف تولیدی متفاوت می باشد، اما شرکت سارا سعی نموده است، با حفظ کیفیت کلیه شیرآلات قیمت شایسته ای را برای محصولات خود در نظر بگیرد.

 

 

شیرگازی آذر

گروه صنعتی آذران از بزرگترین تولیدکنندگان داخلی می باشد که انواع شیرآلات برنجی را با نام برند آذر تولید نموده و راهی عرصه صنایع کشور نموده است.

این مجموعه در سال 1365 در شهر صنعتی اصفهان فعالیت خود را آغاز نموده و با استفاده از ترانسفرهای عمودی و افقی، پیاده سازی اتوماسیون در کلیه خطوط، برخورداری از خط آبکاری مکانیزه و PLC، برخورداری از پرس های اتوماتیک MECOLPRESS، برخورداری از سری تراش های شش محوره Gildemeister، بومی سازی دانش تولید ماشین آلات صنعتی و آزمایشگاه کنترل کیفی کاملأ مجهز معرفی شده به عنوان آزمایشگاه همکار مؤسسه استاندارد و تحقیقات، بهترین نوع شیرآلات را با بهترین مواد اولیه تولید می نماید.

شیرگازی آذر از پر تیراژه ترین شیرآلات آذر می باشد که از متریال برنج فورج پذیر به صورت متنوع تولید می شود.

کاربردشیرالات واتصالات گازی ساراوشیرگازی اذران درساختمان چیست؟

انواع شیرگازی آذر

 

  1. شیرگازی سنگین آذر

  2. شیرگازی سبک آذر

  3. شیرگازی قفل شونده آذر

  4. شیرگازی اکونومی آذر

  5. شیر گازی ساق بلند آذر

هرکدام از محصولات نام برده شده در سایزهای مختلف و برای کارایی های مختلف به کار برده می شود به عنوان مثال: شیرگازی اکونومی آذر به دلیل اینکه نسبت به سایر شیرهای گازی آذر سبک تر می باشد پس قیمت ارزانتری دارد، به همین دلیل در پروژه هایی که نیاز به کاهش هزینه های تمام شده است به کار گرفته شود و یا شیر گازی ساق بلند آذر برای اینکه هنگام به کارگیری، دیوار تخریب نشود و یا دسته آن کج نگردد، در وردی ساختمان ها نصب می شود.

اما به طور کلی شیرگازی آذر در لوله کشی گاز و مصارف خانگی، تأسیات صنعتی و ساختمانی، ورودی ساختمانها، قبل از کلیه لوازم گازسوز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مکانیزم شیرگازی آذر

 

این محصول مطابق با شیرهای توپی عمل می کند، شیرگازی به وسیله اهرمی که بر بدنه شیر قرار گرفته است به صورت ربع گرد باز و بسته می شود که هنگام باز شدن، توپی که در درون شیر تعبیه شده است از مسیر جریان کنار رفته و جریان سیال اتفاق می افتد، اما هنگامی که اهرم بر خلاف جهت لوله گاز چرخانده می شود توپی در مسیر جریان قرار می گیرد و مانع از عبور جریان گاز می شود.

شیرگازی آذر مزیتهای بسیاری همانند: مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی، مقاومت در برابر زنگ زدگی، مقاوم در برابر دماهای مختلف، مقاومت در برابر فشار بالا، مقاومت در برابر ضربه و چکش خوری را دارا می باشد.

شیر گازی سنگین آذر به علت کیفیت بالا نسبت به سایر شیرآلات می تواند ایمنی صد در صد را در برابر آتش سوزی نیز ایجاد کند.

 

قیمت شیر گازی آذر

 

قیمت این محصول با توجه به سایز و نوع آن متفاوت می باشد که برای مشاهده قیمت ها می توانید به سایت تخصصی ما مراجعه نمایید و در صورت نیاز با مشاورین ما از طریق شماره های درج شده در سایت ارتباط برقرار کنید.

شرکت آذر برای کلیه محصولات خود در کنار کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسب را در نظر گرفته است.

 

شیرآلات و اتصالات

 

دنیای شیرآلات بسیار گسترده و متنوع می باشد که امروزه توسط شرکت های زیاد داخلی و خارجی تولید می شوند، از معروف ترین تولیدکنندگان در حوزه شیرآلات و اتصالات برند سیتکو می باشد که با استفاده از ماشین آلات مدرن و تجهیزات پیشرفته تولیدات متعددی را به بازار شیرآلات و اتصالات عرضه نموده است.

شرکت سیتکو با شناسایی و درک خواسته مشتریان سعی نموده است باکیفیت ترین نوع شیرآلات را به کونه ای که در شأن مشتریان می باشد طراحی و تهیه کند.

سیتکو تا به امروز موفق عمل کرده و توانسته است رضایتمندی تأمین کنندگان، خریدداران و سرمایه گذران را کسب نماید.

 

انواع شیرآلات سیتکو

 

  • شیرآلات توکار

  • شیرآلات شاوری

  • شیرآلات الکترونیکی

  • شیرآلات اهرمی

شیرآلات سیتکو به صورت تک که شامل: شیر ظرفشویی، شیر حمام، شیر روشویی، شیر دستشویی، پنل دوش و... و به صورت چهارتکه یا ست (شیردستشویی، شیرحمام، شیر روشویی، شیر ظرفشویی) به بازار عرضه می گردند تا بتوان با انتخاب آنها هم خریدی راحت انجام داد و هم زیبایی خاصی به ساختمان بخشید چرا که شیرآلات نقش مهمی را در جلوه دادن به ساختمان ایفا می کنند.

شیراطمینان سیتکو، شیر بشکه سیتکو، شیرلباسشویی سیتکو، شیر پیسوار سیتکو، شیر پیسوارفیلتردار سیتکو، شیر تک ضرب سیتکو، شیر تخلیه سیتکو، شیرخودکار سیتکو، شیر توپی سیتکو و... از دیگر تولیدات سیتکو می باشند که از آلیاژ برنج تولید شده اند و از مزیتهای آنها می توان گفت که در برابر فشارهای بالا، ضربه و چکش خوری، دماهای مختلف مقاوم هستند، دچار خوردگی، پوسیدگی و زنگزدگی نمی شوند.

اتصالات سیتکو نیز با توجه به لوله کشی های مدرن در ساختمانها و مجتمع ها طراحی و تولید شده اند که هم سطح و مشابه نمونه های خارجی بوده و در رقابت با آنها قرار گرفته اند.

 

انواع اتصالات سیتکو

 

کاربردشیرالات واتصالات گازی ساراوشیرگازی اذران درساختمان چیست؟

  • اتصالات جوشی درزدار و مانیسمان

  • اتصالات دنده سیاه

  • اتصالات گالوانیزه دنده ای

  • فلنج

  • بوشن

سیتکو اتصالات تولیدی خود را به صورت سیاه و سفید در سایزهای 2/1 2اینچ، 2 اینچ، 2/1 1 اینچ، 4/1 1 اینچ، 1 اینچ، 4/3 اینچ، 2/1 اینچ، 4 اینچ و 3 اینچ که شامل مهره ماسوره سیتکو، زانو سیتکو، زانو چپقی سیتکو، بوشن سیتکو، تبدیل سیتکو، بوشن تبدیل سیتکو، مغزی سیتکو، درپوش سیتکو، سه راه سیتکو، روپیچ توپیچ سیتکو، مغزی سیتکو، طراحی می کند.

این نوع اتصالات به دلیل اینکه از آهن چکش خور تولید می گردند مقاومت مکانیکی بالایی در برابر ضربه دارند که در تاسیسات آب ساختمان، در تاسیسات تهویه مطبوع و تاسیسات صنعتی، در خطوط لوله هوا تحت فشار، درسیستمهای آبیاری کشاورزی و تاسیسات آتش نشانی و... به کار برده می شوند.

 

نمایندگی فروش شیرآلات و اتصالات

 

در قیمت نهایی شیرآلات سیتکو عواملی همچون: نرخ مواد اولیه، جنس، نوع، رنگ، مدل، سایز تأثیر گذار هستند، همچنین اتصالات سیتکو با توجه به سایز و نوع آنها، قیمت های مختلفی برایشان تعیین شده است.

شرکت سیتکو با بالا نگهداشتن سطح کیفی محصولات، قیمت شایسته را برای شیرآلات و اتصالات در نظر گرفته است.

برای استعلام قیمت شیرآلات و اتصالات سیتکو می توانید به سایت رسمی ما مراجعه نمایید و در صورت نیاز با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید، کارشناسان ما همه روزه با صبر و حوصله آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

برای دریافت لیست قیمت باماتماس بگیرید 

02155695580

02155695581

02155695582

09357591616 شبکه اجتماعی 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها