ستاره ایران پس از جام جهانی به لندن می‌رسد؟

افشاگری سان از علت علاقه آرسنال به طارمی

نشریه سان انگلیس مدعی شد که آرسنال پس از جام جهانی برای خرید ستاره کشورمان از باشگاه پورتو اقدام خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۸۲۷۸۴

به گزارش جام جم آنلاین، نشریه سان انگلیس امروز (دوشنبه) گزارشی در خصوص انتقال طارمی به آرسنال نوشت و مدعی شد که صدرنشین انگلیس برای یار تعویضی گابریل ژسوس، علاقه‌مند به جذب مهاجم پورتو است و می‌خواهد پس از جام جهانی برای خرید طارمی اقدام کند.

سان نوشت: همانطور که آبولای پرتغال نیز اشاره کرد، آرتتا مهدی طارمی را در لیست خود قرار داده است. بازیکنی که در 11 بازی برای پورتو آمار 7 گل و 6 پاس گل را به ثبت رسانده و سومین فصل خود با این تیم پرتغالی را می‌گذراند. او در مجموع 56 گل برای پورتو به ثبت رسانده و چندی پیش نیز چلسی برای خرید او علاقه‌مند شده بود. الان البته آرسنال در این مسیر جلوتر از بقیه است و می‌خواهد در زمستان او را به لندن بیاورد.

نشریه انگلیسی ادامه داد: دلیل اینکه مدیر ورزشی آرسنال یعنی «ادو گاسپار» که همیشه به دنبال بازیکنان زیر 30 سال است ولی حالا سعی دارد طارمی 30 ساله را به خدمت گیرد، این بوده که آرتتا این فصل شدیدا به دنبال قهرمانی است و طارمی یکی از مهره‌های این سرمربی برای رسیدن به این امر مهم پس از 18 سال خواهد بود.

آرسنال پس از ژسوس تنها در خط حمله ادی انکتیا را در اختیار دارد و آرتتا ترس دارد که در صورت مصدومیت آنها نتواند عملکرد خوب خود در خط تهاجمی را تداوم بخشد.

افشاگری سان از علت علاقه آرسنال به طارمی

 

منبع:  فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها