بن گورین دستور مسموم کردن آبها را داد

افشای جزئیات جدیدی از جنایت اسرائیل در سال ۱۹۴۸

دبیرکل جهاد اسلامی:

تصمیم جنبش ما جنگ دائمی است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه این جنبش از حق فلسطین و قدس نخواهد گذشت و بر سر همه چیز با دشمن می‌جنگد، اعلام کرد، تلاش‌های اسرائیل برای خارج کردن غزه از معادله درگیری متوقف نشده است.
کد خبر: ۱۳۸۲۴۲۰

به گزارش جام جم آنلاین، زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سالروز تاسیس این جنبش در سخنرانی ضبط شده گفت: تصمیم جنبش ما جنگ دائمی است و جنگیدن و درگیری با دشمن موضع و دیدگاه ماست. مادامی که اشغالگر صهیونیستی در خاک ماست از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد. قدس همواره محور درگیری با دشمن صهیونیستی است و در دفاع از خاک خود، مسجد و کلیساهای خود خواهیم جنگید حتی اگر این درگیری هزار سال طول بکشد.

وی ضمن قدردانی از حمایت کشورها و احزاب و ملت‌ها از فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد: گروه‌های مقاومت فلسطین متحد هستند و برنامه واحدی دارند. پیام ما در سالروز جنبش مقاومت فلسطین پیام وحدت ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی، حملاتش به مسجدالاقصی با هدف یهودی سازی آن، تکمیل کنترلش بر قدس و کرانه باختری از طریق شهرک سازی است.

النخاله افزود: وظیفه اصلی امروز تقویت وحدت فلسطین براساس مقاومت در برابر اشغالگر است‌. مصلحت امت ما در این است که محور مقاومت را در برابر دشمن استحکام ببخشیم چرا که دشمن ائتلافی تحت رهبری آمریکا دارد که از او حمایت می کند. دشمن و متحدانش تلاش می‌کنند با هر چیزی که می توانند ما را محاصره کرده و روابط ما را با حامیان خود قطع کنند تا دشمن با ملت ما و مقاومت تنها بماند و متاسفانه رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا دستاوردهای بزرگی در این زمینه کسب کرده است تا جایی که قدس یهودی سازی شده، شهرک سازی در کرانه باختری گسترش یافته است و در مقابل استقبال از این رژیم بیشتر شده و تعداد کشورهایی که روابط خود را با تل آویو عادی کرده‌اند و نیز کشورهایی که در انتظار این اتفاق هستند، افزایش یافته است. علاوه بر این تلاش‌های رژیم صهیونیستی هم برای خارج کردن نوار غزه از معادله درگیری متوقف نشده است. بنابراین وظیفه ماست وقتی که مسجدالاقصی هدف قرار می گیرد، قدس و کرانه باختری یهودی سازی می‌شود، غزه را تنها نگذاریم. این چیزی است که اسرائیل تلاش کرد از طریق توافقنامه اسلو به آن برسد توافقنامه ای که با آن مخالفت کردیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایان گفت: اسیران فلسطینی جزو جدایی ناپذیر مقاومت و امتداد واقعی آن هستند و باید به هر طریقی آزاد شوند.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها